Hacettepe Üniversitesi Çocuk Gelisimi bölümünden 2021 yilinda mezun oldum. Yine Hacettepe Üniversitesi tarafindan verilen pedagojik formasyon egitimini tamamladim. Milli Egitim Bakanliginca verilen uzman ögretici sertifikasina sahibim. Mezun oldugum günden beri farkli yas gruplarindan çocuklarla çalistim. Bu çocuklarin her biriyle haftada. 2.-3 saat yüz yüze dersler isledim. Her çocugun ilgi ve i...
Hacettepe Üniversitesi Çocuk Gelisimi bölümünden 2021 yilinda mezun oldum. Yine Hacettepe Üniversitesi tarafindan verilen pedagojik formasyon egitimini tamamladim. Milli Egitim Bakanliginca verilen uzman ögretici sertifikasina sahibim. Mezun oldugum günden beri farkli yas gruplarindan çocuklarla çalistim. Bu çocuklarin her biriyle haftada. 2.-3 saat yüz yüze dersler isledim. Her çocugun ilgi ve ihtiyaçlari farklidir. Bu baglamda çocuklarla çalisirken onlarin ilgi ve ihtiyaçlari dogrultusunda bireysellestirilmis egitim programlari hazirladim. Okul çagi çocuklarinda sikça görülen okuma yazma ögrenmede güçlük, matematik ögreniminde güçlük gibi ögrenciyi yasitlarinin akademik seviyesinden uzakta tutan sorunlari planli ve programli sekilde çözmeye çalistim. Hacettepe Üniversitesi çocuk gelisimi bölümünde uzman hocalarimiz tarafindan verilen aile danismanligi dersi sayesinde ailelerle saglikli iletisim kurarak çocuk gelisimine ve egitimine bütüncül yaklasmaya özen gösterdim. Günümüzde ilkokul çocuklarinin akademik anlamda desteklenmesi birçok farkli egitim metodu ve programiyla saglanmakta. Bu program ve metotlari, her çocuga özel olacak sekilde kullandim. Ankara'da ögretmenlik yaptigim 3 yili askin süre boyunca yukarida bahsettigim sekilde birçok ögrenciyle çalisma imkâni buldum. Millî Egitim Bakanligi’nin güncellenen müfredatlarini ve sürekli gelisen egitim metotlarini yakindan takip ederek kendimi gelistirmek için çaba sarf ettim. Ögrencilerle kurdugum samimi ve içten iliski egitim - ögretim sürecinin saglikli sekilde ilerlemesi adina bana çok yardimci oldu. Ders isleyis biçiminden biraz bahsedecek olursak; öncelikle ailenin çocuktan beklentilerini ve bu beklentileri ne ölçüde karsilayabilecegimizi tespit ederim. Ardindan çocugun yasina ve gelisimine uygun olarak hazirlanmis envanterler kullanarak ögrencinin hazir bulunusluk düzeyini ögrenirim. Ögrenci ve ögretmen arasindaki güven iliskisini hizlica kurarak egitim sürecinin saglikli ilerlemesini saglarim. Egitime ögrencinin en çok ihtiyaç duydugu baslar ve ögrencinin eksiklerini kapatma odakli ders planlari hazirlarim. Ilerleyen süreçte aile ve ögrencinin istek ve ihtiyaçlari dogrultusunda egitim programini sekillendiririm. Dersler boyunca ögrenci düzenli ödevlendirilir ve veli derslerin gidisati hakkinda düzenli olarak bilgilendirilir.