Merhaba, ben Tuna. 11. sinifta fen lisesi okul baskanligi görevini üstlendim ve fen lisesinden mezun olduktan sonra ITÜ Matematik Mühendisligi bölümünü kazandim. Üniversitemde Avrupa Teknoloji Ögrencileri Toplulugu'nda çesitli sorumluluklar aldim: Avrupa Mühendislik Yarismasi'nda lojistik sorumlulugu, Hekaton yazilim yarismasinda ana organizatörlük ve yaz kursunda kurumsal iliskiler sorumlulugu görevlerini üstlendim. Ayrica bölümümün kulübü olan Matematik ve Bilgisayar Kulübü'nün yönetim kurulunda görev aldim.
7 yildir ilkokul, ortaokul, lise, ve yetiskin(KPSS) düzeyinde özel matematik dersleri vermekteyim. Üniversitemde yer alan gönüllülük kulübü araciligiyla imkani olmayan ögrencilere de matematik dersleri verdim. Su anda aktif olarak ilkokul, ortaokul ve lise seviyelerinde ögrencilerim bulunmaktadir.
Matematigi çok seviyorum ve bu sevgiyi baskalarina da asilamanin, onlara matematikle ilgili bakis açilarini degistirmeleri konusunda rehberlik etmenin benim için en büyük mutluluk kaynaklarindan oldugunu söyleyebilirim. Ögrencilerimin matematigi yalnizca bir ders olarak degil, keyif alarak ögrendikleri bir ugras haline getirmeleri, benim birincil hedefimdir. Bu nedenle, ders saatleriyle sinirli kalmadan, ögrencilerimin basarilarini sürekli kilmak için onlarla ders disinda da yakindan ilgileniyorum. WhatsApp üzerinden ödev takibi yapiyor, sorularini ayni gün içerisinde yanitliyor ve gerektiginde ek açiklamalar yaparak onlara her zaman destek oluyorum. Ögrencilerimle sadece bir ögretmen-ögrenci iliskisi kurmakla kalmayip, onlarin hayatinda abi-kardes iliskisi gibi bir güven bagi olusturmayi hedefliyorum. Bu sayede, matematik derslerinde yalnizca akademik basariyi degil, ayni zamanda onlarin tüm egitim hayatlarinda daha özgüvenli ve motive bireyler olmalarini saglamaya çalisiyorum.
Inaniyorum ki, bir ögrencinin matematigi anlamasinin ön kosulu, matematigi sevmekten geçer. Ancak, ögrencinin bu sevgiyi gelistirebilmesi için egitmenine duydugu sevgi ve güven de son derece önemlidir. Ögrenci, kendisini anlayan, ona deger veren ve onun ihtiyaçlarini bilen bir ögretmenle çalistiginda, matematik artik korkulacak bir ders olmaktan çikar ve sevilen, basarilan bir alana dönüsür. Ben, her bir ögrencimle bu güçlü bagi kurarak, onlarin matematigi sevmelerini ve basariya ulasmalarini saglamayi hedefliyorum. Gelecekte çalisacagim ögrencilerimle de bu özel bagi kuracagimiza dair en ufak bir süphem yok. Her ögrencimin kendine has yeteneklerini ortaya çikarip, onlari hem matematikte hem de hayatin diger alanlarinda daha basarili bireyler olarak yetistirmek en büyük amaçlarimdan. Bu süreçte onlara her türlü destegi saglayacagimi bilmenizi isterim.