Ögrencinin seviyesini, ihtiyaçlarini ve ögrenme tarzini dikkate alarak tamamen kisisellestirilmis bir ders süreci olusturuyorum. Her ögrencinin farkli bir ögrenme ritmi oldugunun farkindayim; bu yüzden dersin temposunu ve yöntemini buna göre sekillendiriyorum.
?? Kullandigim Yöntemler:
Anlatim sirasinda sadelestirilmis notlar ve görsel destekli açiklamalar
Güncel örnekler ve olaylar üzerinden konulari baglama oturtma
Kavram haritalari, mini quiz’ler ve soru-cevaplarla konuyu pekistirme
Akademik yazim süreçlerinde yapilandirilmis yönlendirme: planlama, içerik, kaynak, düzenleme
Gerektiginde birlikte kaynak tarama ve arastirma teknikleri
?? Ders Içerigi ve Dinamikleri:
Lise düzeyi sosyal bilimler ve tarih derslerinde sinavlara hazirlik
Üniversite düzeyinde uluslararasi iliskiler, siyaset bilimi, küresel gündem analizi
Ödev, proje ve arastirma yazimi konusunda destek
Konu tekrari + örnek olaylarla pratik yapma
Geri bildirimli çalisma ve gelisim takibi
?? Deneyim:
Hem akademik alanda hem saha deneyimiyle gelistirdigim iletisim becerilerim sayesinde ögrencilerimle etkili bir bag kurabiliyorum.
Daha önce farkli yas gruplarindan ögrencilerle bire bir çalistim, özellikle anlatimda sabirli ve açiklayici olmayi önemsiyorum.
Hedefim sadece sinavlara yönelik ezber degil, ögrencinin konuyu gerçekten anlamasi, düsünmesini ve yorum yapabilmesini saglamak. Bu sayede sadece notlar degil, özgüven ve analiz gücü de gelisiyor. Ögrencilerimin akademik basarisini artirirken ayni zamanda kisisel gelisimlerini de destekleyerek onlari egitim hayatlarinin sonraki adimlarina hazirliyorum. Derslerimde esnek ve pozitif bir atmosfer saglayarak ögrencilerin soru sormaktan ve hata yapmaktan çekinmemelerini tesvik ediyorum. Böylece kalici ögrenmeyi saglarken motivasyonu ve meraki yüksek tutmayi amaçliyorum.