Meslegimde 17 yilimi doldurmaktayim. Ankara'ya tasinali çok olmadi. Gazi Üniversitesi Ingilizce Ögretmenligi Egitim Fakültesi mezunuyum. Ingilizce ögretiminde bireysel farkliliklari gözetip, dersleri ihtiyaçlara ve hedeflere göre çok yönlü planlayip sunarak, online veya yüz yüze, dil ögrenmekle ilgili önyargi ve çekinceleri kaldiracak öz güveni asilayarak yapmaktayim. Dersleri tamamen talep ve i...
Meslegimde 17 yilimi doldurmaktayim. Ankara'ya tasinali çok olmadi. Gazi Üniversitesi Ingilizce Ögretmenligi Egitim Fakültesi mezunuyum. Ingilizce ögretiminde bireysel farkliliklari gözetip, dersleri ihtiyaçlara ve hedeflere göre çok yönlü planlayip sunarak, online veya yüz yüze, dil ögrenmekle ilgili önyargi ve çekinceleri kaldiracak öz güveni asilayarak yapmaktayim. Dersleri tamamen talep ve ihtiyaçlariniza göre kisiye özel hazirliyorum. "Konusma pratiginin “ seviye fark etmeksizin ögretme hedeflerinin her asamasinda etkin bir biçimde kullanarak ilerlendiginde, faydalarini da ilk dersten hissetmeye baslayacaginizi söyleyebilirim. Iletisimsel dil ögretimi (communicative language teaching) ve eklektik yaklasimin ( eclectic approach) etkin kullanimiyla, uygulayacagim özgün yöntem ve stratejilerle, Ingilizce'yi bolca geri bildirim ve pratikle, eglenerek ögrenebilirsiniz. Gerçek anlamda konusarak dil ögrenmek, onu günlük hayatta kullanabilecek yasantilarin ögrenme ortamina getirilmesiyle çok daha mümkün olmak da. Dili yasayip yasatarak, ezber ve birtakim salt gramer içerikli müfredatlardan uzak, daha özgün ve her beceriyi kullandiracak metodlari gelistirme yoluyla ögretmeyi, çalisma hayatimda her zaman ön kosul olarak kabul ettim. Simdiye kadar çalistigim tüm özel ögrencilerle ( ve çalistigim tüm kurumlarda) bu yöntem ve tavri benimseyerek yüzde yüz olumlu geri dönüsler almis bulunmaktayim. Yeter ki istek, maruz kalma, pratik ve sabir faktörlerini ögrenme boyunca hiç birakmayalim.