Ingilizce ögretmeniyim, ve bu isi önce Gaziantep Üniversitesi Ingilizce Ögretmenligi lisans programinda ögrenim görmeye hak kazandiktan sonra ögrenci degisim programi kapsaminda Hacettepe Üniversitesi Ingiliz Dili Ögretmenligi lisans programina kabul edilmeye hak kazanmamin ardindan kazandigim donanimlarla çevrimiçi olarak 3 yildir toplamda ise 5 yildir icra etmekteyim.
Derslerim ögrenci merkezli ögretim metotlari ile ilerlemektedir. Gaziantep Üniversitesi Yabanci Diller Yüksekokulu Ingilizce hazirlik programinda destek gruplarina ders verdim. Ilaveten Avrupa Ulusal Ajansi'na bagli olarak Erasmus+ projeleri kapsaminda hizmet veren bir sivil toplum kurulusu ile 2 yil boyunca çalistim ve bu kurulus altinda katilimcilarin yerel ve yabanci uyruklu ögrencilerden olustugu kendi konusma kulübümü kurdum.
Konusmanizi gelistirmek ve ögrenmek istiyorsaniz benimle iletisime geçebilirsiniz.
Derslerim esnasinda ögretmeye odakli oldugum dil disinda baska bir dil kullanmama konusunda oldukça kati kurallara sahibim. Ögrencilerimin aklinda olusmasi muhtemel sorulara cevaben de kelime ve kavramlarin anlasilmadigi noktalarda isitsel ve görsel materyallerle kimi zaman da beden dili ile destekleyerek onlarin zihninde çagrisim yapmasini ve dili kendi ana dillerine çeviri yapmak zorunda kalmadan bu yollar ile ögrenmeyi hedefledikleri dile maruz kalmalarini saglayarak ögrenmeleri hedefimdir.
Sevgili ögrencilerim, dünya üzerinde hangi dili ögrenmeyi hedefliyorsaniz hedefleyin degismeyen tek sey her dilin sahip oldugu 5 dil becerisi vardir. Bunlar okuma, yazma, dinleme, konusma ve dil bilgisi ile kelime bilgisidir. Bir dili aktif olarak ögrenebilmek ve konusabilmek istiyorsaniz bu bes dil becerisinin besine de hitap edecek çalismalar yapmak kaçinilmazdir. Hemen hemen dünya üzerindeki herkesin bilgiye kolayca erisebildigi bu çagda bir ögretmen olarak benim hedefim ögrencilerime ezber bilgiler vermek yerine onlarin farkindaliklarini ve arastirma becerilerini artirarak bilgiyi isleyebilir otonom bireyler olarak yetismelerine katkida bulunmaktir.