Derslerimi ögrencinin ihtiyaçlarina ve ögrenme hizina göre sekillendiriyorum. Her yas grubuna ve dil seviyesine uygun olarak esneklik gösteriyorum. Özellikle etkilesimli ve ögrenci merkezli bir yaklasim benimsiyorum. Dil ögrenmenin sadece dil bilgisi kurallari ezberlemekten ibaret olmadigini düsünüyorum; bu yüzden derslerimde dinleme, konusma, okuma ve yazma becerilerini dengeli bir sekilde gelistiriyorum.
Derslerimde oyunlar, role-play (rol yapma) etkinlikleri, hikaye anlatimi, videolar ve görsel materyaller kullanarak ögrenmeyi daha eglenceli ve akilda kalici hale getiriyorum. Çocuklarla çalisirken hareketli, eglenceli ve dikkatlerini canli tutacak aktivitelerle ilerliyorum. Yetiskinlerle çalisirken ise günlük hayatta kullanilacak pratik konusma diyaloglarina ve is hayatinda gerekli olacak kelime bilgisine odaklaniyorum.
Ögrencilerimin özgüvenini gelistirmeyi amaçliyorum; bu yüzden hata yapmaktan korkmamalarini tesvik ediyor, hata yaparak ögrenmenin önemini vurguluyorum. Düzenli geri bildirim vererek gelisim alanlarini belirliyorum ve onlarin güçlü yönlerini destekliyorum.
Ayrica ögrencilerin ilerlemesini takip edebilmek için düzenli degerlendirmeler yapiyorum. Böylece hedeflerine ulasmalari için gerekli olan adimlari birlikte planlayabiliyoruz. Hem yüz yüze hem de çevrimiçi platformlarda ders verdigim için, teknolojiyi de etkin bir sekilde kullaniyorum. Sunumlar, interaktif alistirmalar ve dijital kaynaklarla ögrenme sürecini zenginlestiriyorum.