Merhaba, ben Kadem. Su an aktif olarak çalismaktayim. Bir firmada mühendis olarak çalisiyorum. Ögretmeyi çok sevdigimi ve bunu basarili bir sekilde yaptigimi kesfettigimden beri sikça özel ders veriyorum. Sürekli degisen müfredattan ötürü akli karisan çocuklara matematik ögretmek hayli zor fakat dogru ögrenme yöntemiyle asla imkansiz degil.
Ben derslerde ögrencilerin ''Nasil'' anladiklariyla ilg...
Merhaba, ben Kadem. Su an aktif olarak çalismaktayim. Bir firmada mühendis olarak çalisiyorum. Ögretmeyi çok sevdigimi ve bunu basarili bir sekilde yaptigimi kesfettigimden beri sikça özel ders veriyorum. Sürekli degisen müfredattan ötürü akli karisan çocuklara matematik ögretmek hayli zor fakat dogru ögrenme yöntemiyle asla imkansiz degil.
Ben derslerde ögrencilerin ''Nasil'' anladiklariyla ilgilenen biriyim. Bizlerin bir konuyu ele alma yöntemi ve baktigi taraf hepimizde degisiklik göstermekte oldugu için alisilagelmis ''konu bu ve bu böyle anlatilir'' mottosunu dogru bulmuyorum. Mesela bizler bazen kesirleri ellerimize bakarak, bazen gözlerimizi kapatip hayal ederek bazen de görüp gözlerimizle böldügümüzde anlayabiliyoruz. Herkesin yöntemi göründügü üzere farkli olsa da bunu ögrenmek ve bu sekilde kendini yetistirebilmek biraz zaman alabiliyor. Ben tam olarak da bu konu üzerine yogunlasmaktayim.