Ögrencimin ögretecegim konu ile ilgili geçmisten bildikleri ve hatirladiklari dogrultusunda kendisine özel keyifli bir matematik dersi hazirlarim. Dersin 1. Bölümünde bildiklerini konusarak yada kisa soru cevap seklinde test edip hazirlamis oldugum dersimi 2. Bölümde ögrencime uyarlayarak en fazla 20 dakika içinde anlatmayi planlarim. Net ve günlük durumlardan örneklerle anlattigim dersimi 3. Ve...
Ögrencimin ögretecegim konu ile ilgili geçmisten bildikleri ve hatirladiklari dogrultusunda kendisine özel keyifli bir matematik dersi hazirlarim. Dersin 1. Bölümünde bildiklerini konusarak yada kisa soru cevap seklinde test edip hazirlamis oldugum dersimi 2. Bölümde ögrencime uyarlayarak en fazla 20 dakika içinde anlatmayi planlarim. Net ve günlük durumlardan örneklerle anlattigim dersimi 3. Ve 4. Bölümde tamamen ögrencimin ögrendiklerini soru ve örnekler çözerek pekistirmesini saglarim. Ben cevabi veren olmam ögrencimin bulmasi için elimden geleni yaparim. Her ögrenci farkli ögrenme yetisine sahiptir ama daha onemlisi ögrenci eglenirken daha iyi ve çabuk ögrenir. Dikkat dagilmaya basladiginda Kahoot yada Wordwall gibi web2.0 egitim araclarinida kullanarak pekistirme yapmalarini saglarim. Ögrencilerin en keyif aldiklari etkinlik teknolojinin ve yapay zekanin kullanildigi dersin bu zaman dilimine ait kismidir. Son bölümde ögrencimin neleri tam olarak ögrendigi ve neleri gelistirmesi gerektigi ile ilgili bir etkinlik yaparim çünkü benim kadar ogrenciminde kendisi hakkinda farkindaliginin yüksek olmasi önemlidir. Dersi positif baslayip yine pozitif olarak bitirmek ögrencinin derse ve kendisine olan özgüveninin gelismesi açisindan çok önemlidir. Özgüveni artan ve dersten keyif alan her ögrenci matematigi anlar ve dolayisiyla ögrenir.