İletişim yeteneği yüksek, çalışmayı özellikle eğitim ve öğretim konusunda kendini gelistirmis ortaokul matematik öğretmeniyim.
Advert description
Web 2.0 eğitim araçlarını aktif olarak kullanan ve öğrencilerimle iyi ilişkiler kurabilen bir egitmenim. Dersime öncelikle öğrencinin bir önceki konuyla ilgili durumunu ölçerek başlarım. Konuyla ilgili açık varsa önce onu kapatır sonra ana derse başlarım. Bu süreç soru cevap şeklinde ve 10 dakika sürer. Ana ders konusuna 15-20 dakika ayırım. Konuyu aralıklarla öğrenciye sorular sorarak ve günlük hayattan örnekler vererek anlatirim. Dersin bir sonraki bölümünde öğrenciye 20 dakika içinde bitirmesi gereken soruları veririm. Bu duruma göre web 2.0 araçlarıyla, araştırma yapmasını gerektiren bir çalışma şeklinde yada bir soru kağıdıni tamamlamasi şeklinde değişkenlik gösterebilir. Eğer öğrencinin dikkati çabuk dagiliyorsa yapılan etkinliği çeşitlendirmek başvurduğum diğer bir yoldur. Kısa slotlar şeklinde ancak bol sorulu etkinlikleri dersten once hazırlamış olarak girerim dersime. Son 10 dakikada genel bir tekrar yapip öğrenciden ne öğrendiğini anlatan bir cümle ve örnek soru yazmasını isterim. Öğrenci soruyu hazırlar ve bir öğretmen gibi bana anlatır. Bu bölüm benim bir sonraki dersim için kaynak oluşturur. Öğrencinin neye ihtiyacı olduğu ve/veya konunun hangi kısmında güçlü olduğu konusunda bana bilgi verir