Üniversite hayatima basladigim 2019 yilindan itibaren ortaokul ve lise ögrencilerine matematik, Türkçe; mühendislik okuyan baska ögrencilere ise bölüm derslerinden özel dersler veriyorum. Açik Atölye isimli ilkokul, ortaokul ve lise ögrencilerine temel mühendislik bilimleri egitimi veren bir kurumda part time olarak 2 yillik bir is tecrübem var. Özel ders vermek konusunda tecrübeli ve yetenekli biriyim, yetenek bu isin "karsimdaki kisiyi anlamam ve ona uygun bir yöntem ile konuyu anlatmam" kisminda isin içine girmektedir. Özel derslerimde anlatilacak konulara birlikte karar verdikten sonra bir çalisma yol haritasi olusturuyorum ve bu haritaya göre gidiyoruz. Ders anlatimimda sorular üzerinden gitmekten çok o konunun anlatimi, görseller ve örneklerle desteklenen konunun mantigi ya da çalisma prensibinin üzerinde duruyorum. Konu anladiktan sonra birkaç kolay soru ardindan daha zor sorularin çözümüne basliyoruz. Ögrenilen konunun kalici süreli hafizaya aktarilmasi için kendi not çikarma yöntemim var bu her derse uygulanabilir bir yöntem bu yöntemi ve çalisma stillerini anlatiyorum, özel koçluk da vermekteyim. Karmasik bir çalisma biçimi yerine basit adimlarla sistematik bir not düzeni olusturup tekrarlari 5 dakikalik sürede tutarak konunun hizli sekilde çalisilmasini saglayabiliyoruz, önemli olan basliklara uygun vurgu yaparak gereksiz anlatimlardan kaçinmaktir. Aslinda bir konunun ögrenilmemesinin nedeni kafada yatmayan yerlerin olusturdugu bosluklardir ben egitim biçimimde bosluk kalmamasini sagliyorum. Bir konu anlasildiktan sonra bu konudan gelebilecek farkli soru tarzlari vardir bunlar için sadece farkli bakis açilarini görmemiz yani konuyu yorumlayabilmemiz kaliyor geriye. Konunun mantigi anlasildiktan sonra farkli açilardan sorular çözerek, gündelik hayattan problemler yaratip bunlarin sonucunu bularak bakis açilarini da kazanmis oluyoruz. Matematik, fizik, elektrik-elektronik, kimya, fen bilimleri, çocuklar için bilim ve tarihi, uygulamali mühendislik dersleri vermekteyim.