Her bireyin kendi ilerleme seviyesine göre hareket ediyorum, bireysel farkliliklari dikkate aliyorum herkeste ayni yöntem faydali olmuyor, tabiki de daha çok yapilandirici yaklasim ve tam ögrenme yaklasimlarimi tercih ediyorum. Ögrenciyi tanimak ve onun hangi sekilde verimli oldugunu belirledikten sonra konu anlatimi ve arkasindan bol soru çözümü yaparak konulari oldugundan kisa bir zamanda bitir...
Her bireyin kendi ilerleme seviyesine göre hareket ediyorum, bireysel farkliliklari dikkate aliyorum herkeste ayni yöntem faydali olmuyor, tabiki de daha çok yapilandirici yaklasim ve tam ögrenme yaklasimlarimi tercih ediyorum. Ögrenciyi tanimak ve onun hangi sekilde verimli oldugunu belirledikten sonra konu anlatimi ve arkasindan bol soru çözümü yaparak konulari oldugundan kisa bir zamanda bitirirerek genel tekrar yaparak kalici ögrenmeyi hedefliyorum, kendime bu alanda oldukça güveniyorum. Iletisim becerim oldukça yüksek ögrencilerim benden oldukça memnun kalirlar??, kendimi övmek için söylemiyorum sadece bana iletilenleri söylüyorum. Öncelikle dersi degil beni sevmeli ki dersi de sevebilsin , bugüne kadar bu anlamda hiç sikinti yasamadim her yas grubundan kisilerle çalistim hep olumlu dönüsler aldim , bir egitimci olarak bu beni oldukça mutlu ediyor. Ögretmen olmak sadece akademik basari saglamak degildir onu her anlamda hayata hazirlamak bakis açisini genisletebilmek kendine olan inancini ve güveni arttirabilmek demektir. Her birey kendi hizinda ilerler bu yüzden sabirli ve istikrar önemli