Her seviyeden ögrenciye ögrencinin hedefi ve yeterliligi belirlenerek derse baslanir. Kitaplarla beraber onun seviyesine uygun ek online kaynaklar ve materyaller ile derse devam edilir. Farkli yas gruplarinda seviyeye ve konuya yönelik çevreden edinilen materyaller kullanilir. (Örnegin ilkokul kademesi için fiziksel hareketler ile ilgili hareketli oyuncaklar).Ögrenci bilgiye kendi ulasirsa, bilgi...
Her seviyeden ögrenciye ögrencinin hedefi ve yeterliligi belirlenerek derse baslanir. Kitaplarla beraber onun seviyesine uygun ek online kaynaklar ve materyaller ile derse devam edilir. Farkli yas gruplarinda seviyeye ve konuya yönelik çevreden edinilen materyaller kullanilir. (Örnegin ilkokul kademesi için fiziksel hareketler ile ilgili hareketli oyuncaklar).Ögrenci bilgiye kendi ulasirsa, bilgiyi kendi kesfederse kalici ve içsel ögrenme saglanir. Bu ögrenme her zaman daha avantajlidir. Bu sebeple ders sirasinda ögrencinin bilgiye ulasmasi için çaba gösterilir. Sadece dil bilgisi odakli degil, günlük hayattaki kullanima yönelik dinleme, konusma ve yazmaya yönelik bilgiler ögretilir. Ilgi ve motivasyon canli tutularak hedefe ulasilmaya çalisilir. Ögrencinin gelisimi çesitli yöntemlerle takip edilerek hedefe giden yol buna göre düzenlenir.