Istanbul Teknik Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik (100% Ingilizce) programi
mezunuyum. FMV Özel Isik Ortaokulu ve Lisesi ögrenimim süresince Ingilizce egitimi aldim ve
TOEFL-IBT sinav sonucuma (102) göre dili iyi bir derecede kullanabilmekteyim.
Stajlarimdan birini Almanya'da Max-Planck Enstitüsünde iletisim dilinin Ingilizce oldugu bir ortamda deniz mikrobiyoloji hakkinda projemi ve de...
Istanbul Teknik Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik (100% Ingilizce) programi
mezunuyum. FMV Özel Isik Ortaokulu ve Lisesi ögrenimim süresince Ingilizce egitimi aldim ve
TOEFL-IBT sinav sonucuma (102) göre dili iyi bir derecede kullanabilmekteyim.
Stajlarimdan birini Almanya'da Max-Planck Enstitüsünde iletisim dilinin Ingilizce oldugu bir ortamda deniz mikrobiyoloji hakkinda projemi ve deneylerimi yürüttüm. Lisans hayatimin bir kisminda yari zamanli olarak uluslararasi bir isletme danismanlik sirketinin ofisinde proje ve ofis asistani olarak çalistim, yabanci uyruklu müsterilerle iletisim dili Ingilizce olacak sekilde projeler yürüttük.
Kisilerle iletisime girmekten ve inisiyatif almaktan çekinmem. Sosyal ve arkadas canlisi birisiyim ve bir problemi çözüme ulastirmak konusunda kararliyimdir. Motivasyonun, istikrarin ve sabrin basarinin anahtari olduguna inanan biriyimdir.
Derslerin genel bir sekilde ele alindiktan sonra, kisiye özel sekillendirilmesi gerektigi taraftariyim. Kisinin ilgisini çekebilecek bir sekilde, ilgi alanlarini derslere tema ederek, ögrenme ve çalisma biçimine (yazarak veya dinleyerek vs.) ve zeka türüne (görsel veya matematiksel vs.) bagli olacak sekilde, kisiye özel bir egitim programi hazirlamayi uygun bulurum. Interaktif bir sekilde dersin nasil olmasi gerektigini ögrenciyle istisare etmek isterim. Dersin öznesi ögrencidir, ögretmen bilgiyi ona en dogru sekilde aktarabilmek için ona göre sekillenmesi gerektigine inanirim.