Ben Zeynep Hizal. Düzce Üniversitesi Ingilizce Ögretmenligi son sinif ögrencisiyim ve ögretim tekniklerinde kendimi gelistirmek için son birkaç yildir yogun bir çaba içerisindeyim. Sadece dil bilgisi odakli bir egitim vermek yerine, ögrencilere Ingilizceyi etkili bir sekilde kullanabilecekleri ortamlar olusturmayi önemsiyorum. Bugüne kadar birkaç ögrenciye sinava yönelik ve genel Ingilizce dersle...
Ben Zeynep Hizal. Düzce Üniversitesi Ingilizce Ögretmenligi son sinif ögrencisiyim ve ögretim tekniklerinde kendimi gelistirmek için son birkaç yildir yogun bir çaba içerisindeyim. Sadece dil bilgisi odakli bir egitim vermek yerine, ögrencilere Ingilizceyi etkili bir sekilde kullanabilecekleri ortamlar olusturmayi önemsiyorum. Bugüne kadar birkaç ögrenciye sinava yönelik ve genel Ingilizce dersleri verdim. Derslerimde özellikle ögrencilerimin bireysel ihtiyaçlarina göre özellestirilmis programlar olusturarak, dil becerilerini en verimli sekilde gelistirmeyi hedefledim. Ögrencilerime yönelik derslerimde, sinavlara hazirlik süreçlerinde etkili ögrenme stratejileri ve pratik yöntemler sunarak onlarin basariya ulasmalarina katki saglamayi amaçliyorum.
Ayrica, dünyanin farkli yerlerinden insanlarla iletisim içinde olmak, dilin sadece gramer yapilarindan ibaret olmadigini, ayni zamanda kültürel ve sosyal bir köprü oldugunu anlamama yardimci oldu. Bu deneyimler, Ingilizce ögretirken kültürel farkindalik ve iletisim becerilerinin de en az dil bilgisi kadar önemli oldugunu fark etmemi sagladi. Bu nedenle, derslerimi planlarken sadece dil ögrenimini degil, ayni zamanda ögrencilerin küresel bir dil olan Ingilizceyi özgüvenle kullanabilecekleri beceriler edinmelerine de özen gösteriyorum.
LGS ve YKS’ye yönelik derslerimde, her ögrencinin seviyesine uygun bireysellestirilmis programlar hazirliyorum. Bu programlar, ögrencinin dil becerilerini gelistirmeye yönelik gramer, kelime bilgisi, okuma-anlama çalismalariyla sinav odakli bir süreç izler. Her ders, geçmis sinav sorulari, özgün materyaller ve çesitli alistirmalarla desteklenir. Soru çözüm teknikleri üzerinde durarak ögrencilerin sinavlarda karsilasabilecekleri soru tiplerine asinalik kazanmalarini saglarim. Geri bildirim ve düzenli takip sayesinde ögrencilerin eksik kaldiklari konulari belirleyerek, bu alanlarda yogunlasmalarini sagliyorum. Ayrica, sinav stratejileri, zaman yönetimi ve odaklanma becerileri üzerine rehberlik ederek, ögrencilerin sinav kaygisini azaltip motivasyonlarini sürekli yüksek tutmayi hedeflerim. Ek olarak, sinav simülasyonlari ve deneme sinavlari yaparak, ögrencilerin sinav pratigini artirmalarina ve kendilerini gelistirmelerine yardimci oluyorum.
Read more
see less