Öncelikle ögrencinin kafasini bulandirmadan, bir test araciligiyla veya sözlü birkaç soruyla ögrencinin seviyesini tespit ederim. Müsaitlik durumuna göre bir plan hazirlarim. Ardindan ögrencinin ilgisini çekecek sekilde dersi oyunlastirarak ilgisini çekmeye çalisirim. Sadece okuma, yazma, dinleme çalismalari degil telaffuz çalismalariyla da dil ögrenmedeki tüm unsurlari ögrenciye aktariririm. Bir...
Öncelikle ögrencinin kafasini bulandirmadan, bir test araciligiyla veya sözlü birkaç soruyla ögrencinin seviyesini tespit ederim. Müsaitlik durumuna göre bir plan hazirlarim. Ardindan ögrencinin ilgisini çekecek sekilde dersi oyunlastirarak ilgisini çekmeye çalisirim. Sadece okuma, yazma, dinleme çalismalari degil telaffuz çalismalariyla da dil ögrenmedeki tüm unsurlari ögrenciye aktariririm. Birçok egitmenin göz ardi ettigi bir unsur olsa da telaffuzun önemi yadsinamaz. Dolayisiyla telaffuz egzersizleriyle kisa sürede ögrencideki dilsel gelisim gözlenebilir. Her derste en son yapilan etkinlikleri yüzeysel olarak tekrar ettirir bu yöntemle ögrencide kaliciligi saglarim. Her ders saatinde ögrenciye derslerin gidisatiyla ilgili sorular sorar geri dönüt alirim, bu sayede tek tarafli degil interaktif dersler islenmis olur böylece ögrencide dersi sevmeden ve derse ilgi duymadan kaynaklanan basari saglanmis olur.
Istege bagli ödev konusunda da yardimci olurum.