Ingilizce derslerimi ögrencinin seviyesine, hedeflerine ve ögrenme tarzina göre tamamen kisisellestirerek planliyorum. Her ögrencinin dili ögrenme sürecinin farkli olduguna inaniyorum; bu yüzden derslerimde tek tip bir sistem yerine, ögrenciye özel yöntemler kullaniyorum. Konusma pratigi, günlük diyaloglar, dinleme ve okuma aktiviteleri, görseller, videolar ve gerektiginde oyunlarla dersleri interaktif hale getiriyorum. Gramer konularini kuru kurallarla degil, dogal ve kalici bir sekilde, bol örnekle ve uygulamayla anlatiyorum. Hedefim, ögrencinin dili sadece ögrenmesi degil; anlamasi, kullanabilmesi ve özgüvenle konusabilmesi. Bugüne kadar sifirdan baslayan çocuklarla, okul derslerine destek arayan gençlerle ve Ingilizceyi is hayatinda kullanmak isteyen yetiskinlerle çalisma firsatim oldu. Her biriyle sabirla, anlayisla ve bol tekrar yaparak ilerledim. Derslerde sadece ögretici degil, ayni zamanda motive edici bir yol arkadasi olmayi hedefliyorum.