Derslerimde her ögrencinin kendini güvende ve degerli hissettigi bir ögrenme ortami olusturmayi hedeflerim. Ögrencilerimin dili sadece bir ders konusu olarak degil, gerçek hayatlarinda kullanabilecekleri güçlü bir iletisim araci olarak görmelerini isterim. Bu yüzden derslerimi mümkün oldugunca etkilesimli ve eglenceli hale getiririm. Oyunlar, hikayeler, sarkilar ve görseller gibi çesitli materyalleri sikça kullanirim. Özellikle küçük yas gruplarinda sarkilar ve tekerlemeler, dili ögrenirken ritim ve tekrar sayesinde kaliciligi artirir. Daha büyük ögrencilerle ise proje tabanli ögrenme ve problem çözme odakli etkinlikler ön plandadir.
Ders içerigimi ögrencilerin ihtiyaçlarina ve ilgi alanlarina göre sekillendiririm. Teknolojiyi derslerime entegre ederek dijital oyunlar, videolar ve interaktif uygulamalarla ögrenme sürecini desteklerim. Örnegin, kelime dagarcigini genisletmek için egitici oyunlar veya dilbilgisi yapilarini pekistirmek için hikaye yazma etkinlikleri düzenlerim. Ayrica derslerimde ögrencilerin konusma becerilerini gelistirmeye özellikle önem veririm. Sinif içi tartismalar, ikili diyaloglar ve rol yapma etkinlikleriyle ögrencilerin özgüvenle Ingilizce konusmalarini saglamak isterim.
Her ders sonunda ögrencilere geri bildirim vererek güçlü yönlerini ve gelismesi gereken alanlari paylasirim. Amacim sadece dil bilgisi ögretmek degil, ögrencilerin dili sevmesini, özgüvenle kullanmasini ve ögrenme sürecinden keyif almasini saglamaktir. Her ögrenci benzersizdir ve bu yüzden her ders, o ögrenciye özel olarak hazirlanir. Dil ögreniminin sabir ve süreklilik gerektirdiginin farkinda olarak ögrencilerimi her adimda motive ederim. Ayrica kültürel unsurlari derslerime dahil ederek dili bir bütün olarak ögretmeye çalisirim. Dil ögrenmek bir yolculuktur ve bu yolculukta ögrencilerime rehberlik etmek benim için büyük bir mutluluk ve sorumluluktur. Ögrencilerim bana her zaman sorularini sormak, destek almak veya görüslerini paylasmak için e-posta, mesaj veya belirledigimiz bir iletisim kanali üzerinden ulasabilirler :).