Mesleki rehberlik ve kaygi problemleri alaninda rehber ögretmen olarak, derslerimi ögrencilerimin bireysel ihtiyaçlarina göre planlar ve yönetirim. Her ögrencinin farkli oldugunu ve kendine özgü ögrenme stillerine sahip oldugunu bilerek, çesitli yöntemler kullanirim. Bunlar arasinda bireysel görüsmeler, grup çalismalari, uygulamali etkinlikler ve danismanlik seanslari yer alir.
Ders içeriklerim...
Mesleki rehberlik ve kaygi problemleri alaninda rehber ögretmen olarak, derslerimi ögrencilerimin bireysel ihtiyaçlarina göre planlar ve yönetirim. Her ögrencinin farkli oldugunu ve kendine özgü ögrenme stillerine sahip oldugunu bilerek, çesitli yöntemler kullanirim. Bunlar arasinda bireysel görüsmeler, grup çalismalari, uygulamali etkinlikler ve danismanlik seanslari yer alir.
Ders içeriklerim genellikle ögrencilerin kariyer planlamasi, ilgi ve yeteneklerinin kesfi, hedef belirleme, zaman yönetimi ve sinav kaygisi gibi konulara odaklanir. Kaygi problemleri konusunda, stres yönetimi, nefes egzersizleri, bilissel-davranisçi teknikler ve duygusal farkindalik çalismalarini dahil ederek ögrencilerin duygusal durumlarini iyilestirmeye yönelik bir yaklasim izlerim.