DOKUZ EYLÜL ÜNIVERSITESI'NDE DIS HEKIMLIGI OKUYORUM. Üniversite sinavinda matematikte 40 da 40 yapmamin en büyük etkeninin ilkokul ve ortaokuldaki matematigi severek ve kalici ögrenmemi saglayan ögretmenlerim oldugunu söyleyebilirim. Her çocuk farklidir , her çocuk farkli ögrenme sekilleri ister . Burada ögretmenin ögrenciyle olan iliskisi çok önemlidir. Daha önceki ögrencilerimde oldugu gibi h...
DOKUZ EYLÜL ÜNIVERSITESI'NDE DIS HEKIMLIGI OKUYORUM. Üniversite sinavinda matematikte 40 da 40 yapmamin en büyük etkeninin ilkokul ve ortaokuldaki matematigi severek ve kalici ögrenmemi saglayan ögretmenlerim oldugunu söyleyebilirim. Her çocuk farklidir , her çocuk farkli ögrenme sekilleri ister . Burada ögretmenin ögrenciyle olan iliskisi çok önemlidir. Daha önceki ögrencilerimde oldugu gibi herkese farkli sekillerde , onlarin anlayabilecegi sekilde birseyler ögretmeye çalisip bundan mutluluk duyarim.