Son iki yildir belirli zaman dilimlerinde ergenlik öncesi (ortaokul) ve lise ögrencilerine özel ders verme deneyimim var. Daha küçük ögrencilerimle (10-14 yas arasi) arkadas canlisi, eglenceli ve heyecan verici olmayi tercih ediyorum, böylece onlari ders materyali ve dil ile mesgul edebiliyorum. Örnegin, ders materyallerinin oyunlastirilmasi ve teknolojiden faydalanilmasi. Ayrica, daha küçük çocuklara güven kazandirmak için çok destekleyici ve cesaretlendirici olma egilimindeyim. Oysa daha büyük ögrencilerle (15+ yas) daha profesyonel, kati ve elestirel olma egilimindeyim çünkü ders materyali ögrenme amaçlarina bagli olarak daha yogun olma egilimindedir. Bu durumda, derslerin düzenli ve net adim adim düzenleri gerçeklestirilir, ögrenciye daha fazla bagimsizlik ve kendi kendine ögrenme sorumlulugu verilir (ödevler veya arastirmalar) ve yapici geri bildirim verilir.