Bir matematik ögretmeni olarak, derslerimde ögrencilerin seviyelerine ve bireysel ihtiyaçlarina uygun, ögrenci odakli bir yaklasim benimsiyorum. Soyut kavramlari somutlastirmak adina görsel materyaller, dijital araçlar ve günlük hayattan örnekler kullanarak konulari daha anlasilir hale getirmeye özen gösteriyorum. Ders isleyisimde, ögrencilerin aktif katilimini saglamak amaciyla soru-cevap, tartisma ve problem çözme etkinliklerini sikça kullaniyorum. Yanlis yapmanin ögrenme sürecinin dogal bir parçasi oldugunu vurgulayarak ögrencilerimin özgüvenlerini artirmayi ve matematige karsi önyargilarini kirmayi hedefliyorum. Her ögrencinin farkli bir ögrenme tarzina sahip oldugunu göz önünde bulundurarak bireysellestirilmis ögretim yöntemleri uyguluyorum ve özellikle eksik oldugu konularda destekleyici geri bildirimler veriyorum. Teknolojik araçlar ve dijital platformlardan yararlanarak derslerimi daha interaktif hale getiriyor, bu sayede ögrencilere hem görsel hem de uygulamali ögrenme firsatlari sunuyorum. Deneyimlerim, ögrencilerin anlamaktan keyif aldiklarinda matematikte daha basarili olduklarini gösterdigi için, onlarin matematikle olumlu bir bag kurmalarini saglamak öncelikli hedefim. Ögrencilerimin yalnizca matematikte degil, analitik düsünme, problem çözme ve disiplinli çalisma becerileri kazanmalari için rehberlik etmek, ögretmenlik serüvenimin en anlamli yanini olusturuyor.