Dersleri genellikle kendi hazirladigim sorulardan ve kesfetme yöntemiyle anlatirim. Ögrenci kesfederek, anlayarak ve yorumlayarak ögrenir. Dökümanlar tarafimdan iletilir. Böylece basit ve ezber egitimden kaçinirim. Interaktif olarak, etkilesimli ve ögrenmeyi öncülleyen bir anlayisa sahibim. Sinavin geometri anlayisina hakim oldugum için istenen yetkinlikleri kazandirmaya odaklanirim. Zamani verim...
Dersleri genellikle kendi hazirladigim sorulardan ve kesfetme yöntemiyle anlatirim. Ögrenci kesfederek, anlayarak ve yorumlayarak ögrenir. Dökümanlar tarafimdan iletilir. Böylece basit ve ezber egitimden kaçinirim. Interaktif olarak, etkilesimli ve ögrenmeyi öncülleyen bir anlayisa sahibim. Sinavin geometri anlayisina hakim oldugum için istenen yetkinlikleri kazandirmaya odaklanirim. Zamani verimli kullanarak sinava dönük çiktilarin nesnel olmasi için ugrasirim. Ögrenci süreç sonunda sinavda basarili olacak donanimlara sahip olur.
Uzun yillara dayanan bir deneyime sahip oldugum için ögrenciyi oyalama ve kandirmaya gitmeden geometri bilecek sekilde ögrenir. Neyi neden ve hangi amaç dogrultusunda yaptigini bilir ve buna göre hareket eder.
Kitap yazmis birisi olarak sorularin arka planindaki düsünce sistematigini anlatmaya gayret ederim. Böylece ögrenci sadece soruyu çözmeye degil sorudan soruya geçislere de hakim olur. Soru veya soru tipi ezberlemek yerine genel mantigi kavrar ve karsisina gelen beklenmedik soru tiplerini de kendisi farkeder.
Tecrübenin ezberden ayristigi, anlayarak ve bilerek ögrenilen, gerekli ve gereksiz ayrimlarinin farkinda olarak gelisen bir egitim anlayisi istiyorsaniz dogru yerdesiniz.