Ögrenci odakli hazirladigim derslerde, ögrencilerimin ihtiyaçlarina göre sadece dil bilgisi degil, ayni zamanda dil becerilerini de etkin kullanabilmelerini sagliyorum. Derslerimi (baslangiç seviyesinde %50 Türkçe) Ingilizce anlatiyorum, anlasilmayan noktada direkt cevabi ögrenciye vermek yerine kendisinin cevabi elde etmesini sagliyorum. Böylece ögrencilerim yeni ögrendikleri bilgileri ileride çok daha rahat hatirliyorlar. Ders dinamigi genelde klasik ve geleneksel islenen derslerden farkli olarak, rahat ve ögrencinin kendini gergin hissetmedigi bir ögrenme alani olusturularak saglaniyor. Ögrendikleri bilgileri pekistirmeleri adina ögrencilerime, sahip oldugum CELTA sertifikasi süresince erisimimin saglandigi Cambridge Üniversitesi’nin kaynaklarindan esinlenerek çesitli ve uygun egzersizler hazirliyorum. Çesitli kurumlarda çalisarak edindigim tecrübelerin yardimiyla, ögrencilerimin dikkatlerini nasil dersin üzerinde tutabilecegimin farkinda olup, daha fazla ögrenmeye tesvik ediyorum. Her bir dil becerisi üzerinde dikkatle duruyorum, dinleme, okuma, yazma ve konusma becerilerinin hiçbirinin gözardi edilmemesi adina her dersimi en az iki beceri ile desteklenmis sekilde hazirliyorum.
Eğitim: dereceler, kurslar ve sertifikalar