Türkiye'de Tarih egitimi ve ögretimi tek düze ve sikici olarak aktariliyor. Kisisel olarak egitimde bu tek düzeligi asabilmek için yeni yöntemlere ve yeni fikirlere ihtiyaç vardir. Bunu gerçeklestirmek amaciyla ögrencilerin özne oldugu ve dersin islenme sürecine dahil olmasi önemlidir. Tek Düze, sig ve sadece kitaplar üzerinden yapilan ögretim metodunun tarih dersleri için yeterli bir model olmad...
Türkiye'de Tarih egitimi ve ögretimi tek düze ve sikici olarak aktariliyor. Kisisel olarak egitimde bu tek düzeligi asabilmek için yeni yöntemlere ve yeni fikirlere ihtiyaç vardir. Bunu gerçeklestirmek amaciyla ögrencilerin özne oldugu ve dersin islenme sürecine dahil olmasi önemlidir. Tek Düze, sig ve sadece kitaplar üzerinden yapilan ögretim metodunun tarih dersleri için yeterli bir model olmadigi düsüncesindeyim. Bu yüzden ögrencinin aktif olarak derse katildigi ders kitaplarinin haricinde bilimsel materyallerin kullanildigi sadece sinav odakli degil Tarih bilincinin yerlesmesi odakli bir egitim modelini savunuyorum. Tarih sinavlarinda basarili olmanin yönünün öncelikle dersi sevmek ile alakali oldugunu çesitli bilimsel çalismalarla da kanitlanmistir.