2024 yilinda Ankara Üniversitesi'nden mezun oldum. Bire bir özel ders veriyorum ve bunun yaninda bir dershanede ögretmenlik yapiyorum.
Yenilikçi ve dinamik bir sosyal bilgiler ögretmeni olarak, temel çagdas egitim yöntemleriyle ögrenme firsatlari sunuyor, elestirel düsünme ve sosyal çözümler üzerinde yogunlasiyorum. Egitimde sürekli yenilikleri takip ederek, etkin ve düzenli bir ögretim süreci yürütüyorum.
Ögrencilerime sadece akademik bilgi kazandirmakla kalmayip, ayni zamanda onlarin elestirel düsünme, problem çözme ve is birligi gibi becerilerini de gelistirmeyi hedefliyorum. Sinif içinde farkli ögrenme stillerine hitap eden materyaller ve yöntemler kullanarak her ögrencinin potansiyelini en üst düzeye çikarmayi amaçliyorum. Teknolojiyi derslerime entegre ederek, interaktif ve çagdas ögrenme ortamlari yaratiyorum; dijital araçlarla ögrencilerime daha genis bir bilgi dünyasi sunuyorum. Ayrica, proje tabanli ögrenme ve etkinlik odakli dersler ile ögrencilerimin özgüvenlerini arttirarak, toplumsal sorunlara duyarli, arastiran ve sorgulayan bireyler olmalarini sagliyorum. Egitimde sürekli yenilikleri takip ederek, hem kendi ögretim becerilerimi hem de ögrencilerimin basarilarini sürekli olarak gelistiriyorum.
Ögrencilerime dersimde tarihi olaylari ve ayrintilari görseller, haritalar, videolar ve infografikler ile somutlastirarak anlatiyorum. Bu sayede, soyut bilgilerden olusan kazanimlari günlük yasamlariyla iliskilendirmelerini sagliyorum. Ayrica, olaylari ayrintilariyla açiklarken çesitli dijital platformlar ve kazanimlardan yararlanarak, olaylarin süreçlerini farkli açilardan degerlendirme firsati sunuyorum.
Sosyal Bilgiler ve Tarih dersleri günümüzde ezber yapilarak ögrenilir gibi yanlis bir algiya sahiptir. Halbuki Sosyal Bilgiler dinamik bir yapiya sahip olan; tarihi, cografyayi, antropolojiyi, sosyolojiyi ve felsefeyi kapsayan önemli bir derstir. Sosyal Bilgiler dersinin kazanimlarini ezberlemek degil ögrenmek ve sindirmek gerekir. Ben bunun için birçok çagdas yöntemi derslerimde kullanmaktayim. Ögrencimin düzeyine ve kazanimin kapsamina göre bir ders plani hazirlayarak derslerimi bu çerçevede islemekteyim.