Lisans hayatim boyunca MEB'e bagli bir lisede ve ilkokulda, Çanakkale'de iki farkli özel psikolojik danismanlik merkezinde stajyer psikolojik danisman olarak görev aldim. Lise kademesindeki ögrencilere zaman yönetimi, sinav kaygisiyla bas etme becerileri kazandirmaya yönelik mesleki rehberlik ve egitsel rehberlik çalismalari yürüttüm.
Ilkokul kademesindeki ögrencilere, özellikle 1. sinif ögrencil...
Lisans hayatim boyunca MEB'e bagli bir lisede ve ilkokulda, Çanakkale'de iki farkli özel psikolojik danismanlik merkezinde stajyer psikolojik danisman olarak görev aldim. Lise kademesindeki ögrencilere zaman yönetimi, sinav kaygisiyla bas etme becerileri kazandirmaya yönelik mesleki rehberlik ve egitsel rehberlik çalismalari yürüttüm.
Ilkokul kademesindeki ögrencilere, özellikle 1. sinif ögrencilerine, okula uyum çalismalarinda etkin rol oynadim. Daha üst kademedeki ögrencilere sosyal beceri kazandirma, akran zorbaligini önleme, kisisel bakim becerileri kazandirma çalismalarinda görev aldim.
Ögrencilerin psikolojik iyilik halinin saglanmasi ve sürdürülmesi amaciyla ihtiyaca yönelik bireysel ve grup görüsmeleri gerçeklestirdim.
Psikolojik danismanlik merkezlerinde stajyer olarak, birden fazla yas grubundan çocugu yakindan gözlemleme sansi elde ederek dikkat eksikligi ve hiperaktivite, otizm tanili çocuklarla nasil çalistiklarini inceledim.