Ögrencileri taniyip gözlemledikten sonra neyi ne kadar istedikleri benim için en önemli olan adim. Herhangi bir seyi çok istemeyen birisiyle hiçbir yola devam edemeyiz. Karsilikli isteklerin ortak noktalarina göre çalisma programi olusturuyoruz. Kisinin potansiyelini fark etmesini saglamak, sinirlari ne kadar zorlayabildigini görmesini saglamak ikinci önemli adim.
Derslerin içerikleri ögrencinin...
Ögrencileri taniyip gözlemledikten sonra neyi ne kadar istedikleri benim için en önemli olan adim. Herhangi bir seyi çok istemeyen birisiyle hiçbir yola devam edemeyiz. Karsilikli isteklerin ortak noktalarina göre çalisma programi olusturuyoruz. Kisinin potansiyelini fark etmesini saglamak, sinirlari ne kadar zorlayabildigini görmesini saglamak ikinci önemli adim.
Derslerin içerikleri ögrencinin hangi sinif veya alanda olduguna göre sekillenmektedir. Sadece ders içeriklerine yönelik degil, moral ve motivasyonu da saglam tutabilecegimiz bir çalisma programi önceliklidir. Yürüyüs yapma, nefes egzersizleri, motivasyon verici videolar izlemek sürecin parçalari arasindadir.
2017 yilindan beri farkli karakter ve yas gruplarindan ögrencilerim oldu. Hepsi ile farkli farkli çalisma programlari takip ettik. Bizler ögretmenler olarak elimizden geleni yapsak da gelisim tamamen ögrencinin de isteyip çabalamasi ile ilgilidir. Bu yüzden ögretmeye çalistigim ilk sey her zaman "Istemek" olgusudur.