Online veya yüz yüze ders durumunda konu anlatimi sonrasinda soru bankasi esliginde konu ile ilgili mümkün oldugunca faydali sorulara yer vermek, 9, 10 ve 11. siniflarda daha çok okul sinavina agirlik verip ögrenci arz ediyorsa tut çalismasi yapmak. son sinif ve mezun ögrencimize daha çok tat ve ait agirlikli, ÖSYM nin sorabilecegi konulara daha çok agirlik vermek ve ögrenciyi bu bilinçle hazirla...
Online veya yüz yüze ders durumunda konu anlatimi sonrasinda soru bankasi esliginde konu ile ilgili mümkün oldugunca faydali sorulara yer vermek, 9, 10 ve 11. siniflarda daha çok okul sinavina agirlik verip ögrenci arz ediyorsa tut çalismasi yapmak. son sinif ve mezun ögrencimize daha çok tat ve ait agirlikli, ÖSYM nin sorabilecegi konulara daha çok agirlik vermek ve ögrenciyi bu bilinçle hazirlamak. Her ders sonunda ögrencilerimize düzenli olarak ödev vermek ve verilen ödevleri özenle kontrol etmek. Ödevlerde ögrencinin özellikle yapmakta zorlandigi soru tiplerini belirlemek ve onlar üzerine yogunlasarak kisiye özgü ögrenim modeli tasarlamak.