Merhaba! Potansiyel ögrenciler için ders isleme yöntemlerim ve yaklasimim hakkinda bilgi vermek isterim. Uzun yillardir kimya ögretmenligi yapiyorum ve Regents Chemistry, AP Chemistry, Living Environment, Fizik, Cambridge IGCSE, IB, ve SAT gibi çesitli ulusal ve uluslararasi programlarda genis bir deneyime sahibim. Bu çesitlilik sayesinde farkli seviyelerdeki ögrencilerin ihtiyaçlarina uygun dersler hazirlama konusunda oldukça tecrübeliyim.
Kullandigim Yöntemler
Kavramsal Anlayis Üzerine Odaklanma
Ögrencilerimin yalnizca formülleri ezberlemek yerine, kavramlari tam anlamiyla anlamalarini saglamak benim önceligim. Her konuya, gerçek hayattan örneklerle bag kurarak baslarim. Böylece teoriyi anlamalari daha kolay hale gelir.
Uygulamali Ögrenme ve Problemlerle Çalisma
Çözümlü örneklerle konuyu pekistiririm.
Deneyimlere dayali olarak pratik sorular ve laboratuvar etkinlikleri düzenlerim. Ögrenciler kimyayi “yaparak” ögrenir.
Bireysel ve Grup Çalismalari
Birebir derslerde ögrencinin hizina ve seviyesine göre ilerlerim.
Grup derslerinde ise tartisma ve is birligi yoluyla ögrenmeyi tesvik ederim.
Düzenli Geribildirim ve Degerlendirme
Çalisma sürecinde düzenli sinavlar ve testlerle ilerlemeyi ölçerim.
Zayif noktalari tespit ederek bunlara odaklanan özel ders planlari hazirlarim.
Görsel ve Teknolojik Araçlar
Çesitli grafikler, simülasyonlar ve video derslerle soyut kavramlari somutlastiririm.
Online araçlar ve interaktif materyaller kullanarak dersleri dinamik tutarim.
Ders Dinamikleri
Ilgi Çekici Baslangiçlar: Derslere dikkat çekici deneyler veya güncel bilimsel olaylarla giris yaparim.
Aktif Katilim: Sorular sormaya, tartisma yapmaya ve çözüm önerileri sunmaya tesvik ederim.
Sonuç Odaklilik: Ögrencilerimin sinavlarda basari göstermesi benim için önemlidir. Ancak daha da önemlisi, kimya ve bilime olan ilgilerini artirabilmek.
Eger derslerimle ilgileniyorsaniz veya daha fazla bilgi almak isterseniz, bana istediginiz zaman ulasabilirsiniz.