Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Egitim Fakültesi ilkögretim matematik ögretmeligi bölümü mezunum. 24 yasinda idealist bir matematik ögretmeniyim. Alanimda kendime güveniyorum. Meslegine asik, arastiran ve kendini gelistiren bir ögretmenim. Dogru bir çalismayla etkili bir ögretim süreci sayesinde herkesin matematik konularinda basarili olacagina inaniyorum. Matematigi ögrenmeyen kalmasin istiyorum....
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Egitim Fakültesi ilkögretim matematik ögretmeligi bölümü mezunum. 24 yasinda idealist bir matematik ögretmeniyim. Alanimda kendime güveniyorum. Meslegine asik, arastiran ve kendini gelistiren bir ögretmenim. Dogru bir çalismayla etkili bir ögretim süreci sayesinde herkesin matematik konularinda basarili olacagina inaniyorum. Matematigi ögrenmeyen kalmasin istiyorum. Bu yüzden ögrencilerimin hayatlarina dokunarak onlardaki olumlu gelisimi izlemek beni ciddi anlamda motive ediyor. Daha önce farkli seviyelerde ögrencilerle çalistim. Ve her birinden çok güzel geri dönütler aldim. Bursluluk sinavi ve LGS’ de çok iyi puanlarla kazanan ögrencilerim oldu. Onlarin basarilarini ve gelismelerini görmek beni çok mutlu ediyor. Derslerinde ezberci yaklasimi reddedip yapilandirmaci yaklasimi model alan bir ögretmen olarak ögrencilerimde bilgileri anlamli ve kalici hale getirmeyi öncelikli tutarim. Ögrencilerimle olan iletisimimde hümanist bir yaklasim benimserim. Her ögrenci biriciktir, bireysel farkliliklara sahiptir. Bunu bilir ve bu nedenle anlasilmayan noktalarda ögrenciye göre özel bir teknik kullanirim. Ögrencilerle ders sürecinde keyifli ve dinamik bir atmosfer olusturmaya dikkat ederim. Amacim; soyut gibi görünen matematik dersini çesitli yöntemler ve ögretim uygulamalari ile somutlastirarak ögrencilerde anlamli ögrenmeler insaa edebilmektir. Matematik konularini, günlük yasamla iliskilendirerek aslinda matematigin sadece teorik bilgiden ibaret olmadigini ve her an her yerde var oldugunu göstererek derse karsi olumlu tutum gelistirmelerini hedeflemekteyim. Dersimde yeni nesil soru tarzlarina yer veririm. Ögrencilerime sorulara nasil yaklasacaklari hakkinda rehberlik ederim. Anlamadigi ya da zorlandigi noktalarda özgürce soru sorabilecegi bir atmosfer olustururum. Yeter ki ögrenmek istesin, bikmadan ögrenene kadar tekrar tekrar anlatirim. Ögrencilerimi akademik anlamda basarili bir noktaya tasirken onlari her daim cesaretlendirerek motive etmeye dikkat ederim. Dersten önce yaptigimiz bir ön görüsmeyle ögrencimi tanirim. Seviyesini ve ögrenme seklini önce analiz eder dersleri ona göre planlarim. Gerekli kaynaklari ögrencinin seviyesine göre belirlerim. Kisiye özel egitim ve planlama koçlugu yaparak ögrencideki gelismeleri takip ederim. Derslerden sonra konuya yönelik ödev veririm ve bir sonraki derste çözemedigi sorulari açiklayarak anlatirim. Ögrencilerim hakkinda velilerime dürüst bilgi veririm. Ögrencinin durumuna göre ne kadar ne yapilmasi gerektigi hakkinda gerçekçi bilgileri paylasirim. Velilerimden de çocuklarinin durumundan haberdar olmalarini, konulara gerçekçi yaklasmalarini, çocuklarini pozitif bir sekilde motive etmelerini beklerim.