Ögrenciye görelik ilkesini benimseyen bir ögretmen olarak dersi isleyis biçimim ögrenciye göre sekillenir, her bireyin ögrenme hizi ve ögrenme seklinin farkli oldugunu göz önünde bulundurarak önce ögrenciyi dinler sonrasinda ise beraber bir ögrenme yöntemi belirleriz. Bunlari yaparken ise Türk egitim sisteminin isteklerini göz ardi etmeyiz. Sinav ögrencisi için sinava yönelik tekrar, test, deneme...
Ögrenciye görelik ilkesini benimseyen bir ögretmen olarak dersi isleyis biçimim ögrenciye göre sekillenir, her bireyin ögrenme hizi ve ögrenme seklinin farkli oldugunu göz önünde bulundurarak önce ögrenciyi dinler sonrasinda ise beraber bir ögrenme yöntemi belirleriz. Bunlari yaparken ise Türk egitim sisteminin isteklerini göz ardi etmeyiz. Sinav ögrencisi için sinava yönelik tekrar, test, deneme, eksik konu tamamlama gibi yöntemlerden giderken yalnizca yardim için ders alan ögrencilerde konu anlatimi, tekrar, örnekleme, konu kavrama gibi yöntemlerle ilerleme seçenekleri sunarim. Daha önce de LGS ögrencileriyle çalistigim için ögrenci profiline hakimiyetim karsimdakini ögrencinin ihtiyaçlarini anlamamda yardimci olabilir.