Ögrencinin konulari anlayabilmesi için firsat vermek gerekir. Örnegin; 2+2=4 isleminin yapilisi söylenir ve ögrenciye söz hakki verilir, eger yapar ise gayet iyi ama farzi misal yapamadi diyelim gene hak verilir ve bir kez daha ögrenci cevabi bilemez ise ipucu verilir. Bu yöntem çocuklarin pes etmemesine ve kendilerine güvenmelerine neden olur. Ancak her durumda bu sekilde yapilmaz. Ögrenciye cev...
Ögrencinin konulari anlayabilmesi için firsat vermek gerekir. Örnegin; 2+2=4 isleminin yapilisi söylenir ve ögrenciye söz hakki verilir, eger yapar ise gayet iyi ama farzi misal yapamadi diyelim gene hak verilir ve bir kez daha ögrenci cevabi bilemez ise ipucu verilir. Bu yöntem çocuklarin pes etmemesine ve kendilerine güvenmelerine neden olur. Ancak her durumda bu sekilde yapilmaz. Ögrenciye cevap anlasilir ve güzel bir dil ile anlatilip ögrencinin kendine olan güvenini ve hevesini sarsmamak çok önemli. Neticede çocuklar küçük yaslarda yasamis oldugu bir çok seyin etkisi altinda kalir, bunu kimse istemez.