2 yildir düzenli olarak YKS ögrencilerine biyoloji dersi ve YKS danismanligi yapmaktayim. Görsel zekayi kuvvetlendirerek ögrencilerimi sinava hazirlamaktayim. Interaktif çalisma ile ögrencilerimin odagini derste tutmak için çaba sarf etmekteyim. Karsimda bir robot degil bir ögrenci oldugunu ve zamaninda benim de o yollardan geçtigimi ve o yollarin ne kadar zor yorucu sikici oldugunun farkindayim....
2 yildir düzenli olarak YKS ögrencilerine biyoloji dersi ve YKS danismanligi yapmaktayim. Görsel zekayi kuvvetlendirerek ögrencilerimi sinava hazirlamaktayim. Interaktif çalisma ile ögrencilerimin odagini derste tutmak için çaba sarf etmekteyim. Karsimda bir robot degil bir ögrenci oldugunu ve zamaninda benim de o yollardan geçtigimi ve o yollarin ne kadar zor yorucu sikici oldugunun farkindayim. Baski kurulan hiçbir ögrencinin dersin mantigini anlamadigini onun yerine ezberleyip geçtigini ve sonra bu bilgileri unuttugunu bilirim. Benimle geçirdikleri saatlerin onlar içinde benim içinde izdirap olmasi yerine keyifli, arkadasça , bilim dolu geçirmesini yeglerim. Karsilarinda diktatör bir ögretmenden daha çok onlari anlayan, dinleyen ,sorunlari çözen egitici olarak görmeleri bu hayattaki en büyük isteklerimden biridir. Her ögrenci basarili olmak ister yeter ki tesvik edilebilsinler. Yürüdükleri karanlik yollari bilimle ve sevgiyle aydinlatabilmek onlara yapabilecegim en büyük yardim olacaktir. Gelecek nesil bizleriz ve bizden sonra gelenler bizim eserimizdir ideolojisiyle onlarin yaninda olup onlari anlayabilmek ve kendimi anlatabilmek , onlara belki de hiç unutamayacaklari biyoloji bilgileri vermek meslegimin en temel aracidir.