Ilkokul ve ortaokul ögrencilerine özel dersler verdim, ilkokulda bir dönem staj yaptim ve köy okullarinda üç hafta gönüllü ögretmenlik yaparak ögrencilerle keyifli ve verimli ögrenme süreçleri geçirdim. Bu süreçte, farkli yas gruplarindan ve seviyelerden ögrencilerle çalisma firsati bularak onlarin bireysel ihtiyaçlarini anlamayi ve uygun yöntemler gelistirmeyi ögrendim. Her ögrencinin ögrenme sürecinin kendine özgü oldugunu bildigim için derslerimi onlarin seviyelerine, ilgi alanlarina ve ögrenme stillerine göre özenle planliyorum.
Derslerimde ögrencilerimin Ingilizce ögrenirken keyif almalarina büyük önem veririm. Çünkü eglenceli bir ögrenme ortami, dil ögrenme sürecini hem daha etkili hem de daha kalici hale getirir. Derslerimde oyunlar, sarkilar, görseller ve interaktif etkinlikler gibi farkli yöntemler kullanarak ögrenmeyi daha ilgi çekici hale getiririm. Ayrica ögrencilerin gerçek hayatta kullanabilecekleri dil becerileri kazanmalarini ön planda tutarim.
Dil ögreniminde tekrarin ve düzenli çalismanin önemine inaniyorum. Bu nedenle belirli araliklarla ögrenilen konularin tekrarini yaparak ögrencilerin bilgilerini pekistiririm. Ayni zamanda, Ingilizceye maruz kalmalarini artirmak için derslerimi ögrencinin seviyesine uygun olarak Ingilizce anlatabilirim. Bu yaklasim, ögrencilerin hem dinleme becerilerini gelistirmelerine hem de Ingilizceye daha dogal bir sekilde uyum saglamalarina yardimci olur.
Amacim, ögrencilerime yalnizca dil bilgisi kazandirmak degil, ayni zamanda Ingilizce ögrenmenin keyifli ve ulasilabilir bir süreç oldugunu göstermektir. Onlara ögrenme motivasyonu kazandirmak, özgüvenlerini artirmak ve Ingilizceyi günlük hayatlarinda kullanmalarini saglamak en büyük hedefimdir. Bu süreçte ögrenci-ögretmen is birligine dayali, destekleyici bir ögrenme ortami olusturmayi öncelik edinirim.
Eğitim: dereceler, kurslar ve sertifikalar