Türk Dili ve Edebiyati bölümü mezunuyum. Alti yildir egitim veriyorum. Bireysel ögrenmeye yönelik çalismalar yapiyorum. Her ögrenci için farkli teknikler kullaniyorum. Her ögrencinin ilgi alani farkli oldugu gibi ögrenme tarzlari da farklidir. Ayrintili konu anlatimi ve denemelerle analiz yaparak süreci tamamliyorum.
-Ögrenci ders çalismak istiyor mu ?
-Ders çalismak istemiyorsa sorun nedir...
Türk Dili ve Edebiyati bölümü mezunuyum. Alti yildir egitim veriyorum. Bireysel ögrenmeye yönelik çalismalar yapiyorum. Her ögrenci için farkli teknikler kullaniyorum. Her ögrencinin ilgi alani farkli oldugu gibi ögrenme tarzlari da farklidir. Ayrintili konu anlatimi ve denemelerle analiz yaparak süreci tamamliyorum.
-Ögrenci ders çalismak istiyor mu ?
-Ders çalismak istemiyorsa sorun nedir ?
-Bir hedefi var mi?
-Hedefine yönelik neler yapiyor?
-Anlamadigi bir sey oldugunda nasil bir davranis gösteriyor?
-Ailesi için mi kendisi için mi ders çalisiyor?
-Soru çözümünde hangi teknikler kullaniyor ?
-Teknolojik aletlerle ne düzeyde ilgileniyor?
Yukaridaki sorular gibi pekçok sorularla ögrenciyi anlayip istedigi seviyeye ulasmasi için çalismalar yapiyorum.