Dili çogunlukla konusarak ögrencinin beyninin mucizesini kendisi gerçeklestirmesine destek olma taraftariyim, elbette konusurken ögrencinin de beni anladigindan emin olmayi unutmayarak. Beynimiz hiç anlamadigi bir dili sadece duyarak ögrenme kapasitesine sahip, bu potansiyeli unutmadan yapilan ögretmenlik bence çok keyifli bir ögretmenlik. Üniversitede yabanci dil ögretimine dair aldigim derslerd...
Dili çogunlukla konusarak ögrencinin beyninin mucizesini kendisi gerçeklestirmesine destek olma taraftariyim, elbette konusurken ögrencinin de beni anladigindan emin olmayi unutmayarak. Beynimiz hiç anlamadigi bir dili sadece duyarak ögrenme kapasitesine sahip, bu potansiyeli unutmadan yapilan ögretmenlik bence çok keyifli bir ögretmenlik. Üniversitede yabanci dil ögretimine dair aldigim derslerden çikardigim en büyük mesajlardan biri bu. Dil dersleri ögrencinin hedef dile bolca maruz kaldigi ve bu dili özgürce konusma pratigi yapabildigi bir ortam olmali.