Ilkögretim matematik ögretmenligi bölümü ögrencisi olarak matematik alanina oldukça hakimim ve ögretmenlik konusunda da önemli tecrübeler edindim. Henüz ögrenci olmama ragmen, bugüne kadar ilkokul, ortaokul ve lise düzeyinde birçok ögrencime birebir özel ders verdim. Bu süreçte, ögrencilerimle aramda güçlü bir iletisim kurarak onlarin ihtiyaçlarini ve ögrenme stillerini en iyi sekilde anlamaya ça...
Ilkögretim matematik ögretmenligi bölümü ögrencisi olarak matematik alanina oldukça hakimim ve ögretmenlik konusunda da önemli tecrübeler edindim. Henüz ögrenci olmama ragmen, bugüne kadar ilkokul, ortaokul ve lise düzeyinde birçok ögrencime birebir özel ders verdim. Bu süreçte, ögrencilerimle aramda güçlü bir iletisim kurarak onlarin ihtiyaçlarini ve ögrenme stillerini en iyi sekilde anlamaya çalistim. Çogu ögrencimle derslerimiz bittikten sonra da iletisimimizi sürdürüyor olmamiz, onlarla kurdugum bagin ve ögretme metodumun ne kadar etkili oldugunu gösteriyor. Ögrencilerim isledigimiz derslerden duyduklari memnuniyeti birçok kez dile getirdiler ve bu, benim meslege olan sevgimi ve bagliligimi her geçen gün artiriyor.
Özel derslerimde en büyük önceligim, ögrencilerimin ilerleyislerini yakindan takip etmek ve ögrenme süreçlerinde onlara rehberlik etmek. Her dersin ardindan bol bol soru çözümü yaparak ögrendiklerini pekistirmelerini sagliyorum. Ögrencilerimin anlamadigi konulari veya sorulari defalarca farkli yöntemlerle anlatabilme esnekligine sahibim. Bu yaklasim, onlarin konulari derinlemesine anlamalarina yardimci olurken ayni zamanda öz güvenlerini de artiriyor. Ödev takibi ve hafta içi soru çözümü destegi de sundugum için, ögrencilerim ders disi zamanlarda da benimle iletisimde olabiliyor ve aninda geri bildirim alabiliyorlar. Bu süreç, onlarin ders çalisma aliskanliklarini gelistirmelerine ve ögrenmeye karsi daha pozitif bir tutum sergilemelerine katki sagliyor.
Matematik ögretmenliginin yani sira, ögrenci koçlugu da yapiyorum. Ögrencilerimin talebi dogrultusunda, sadece matematik derslerinde degil, genel anlamda ögrenme ve motivasyon süreçlerinde de onlara rehberlik ediyorum. Bu iki rolü bir arada yürütmek, ögrencilerimin akademik ve kisisel gelisimlerinde büyük fark yaratiyor. Hem matematik konularinda derinlemesine bir ögrenme sagliyoruz hem de ögrencilerimin egitim hayatlarina dair daha büyük bir bakis açisi kazanmalarina yardimci oluyorum. Onlarin gelisim süreçlerine taniklik etmek ve basarilarina katkida bulunmak benim için büyük bir mutluluk kaynagidir.