Yeni nesil egitim anlayisi dogrultusunda teknoloji destekli olarak her ögrenciye özel hazirlanan ders programi ve ders içerigi ile dersleri islemekteyim.
Matematik ögretmenligi lisans egitimimi tamamladiktan sonra matematik alaninda yüksek lisans yaparak alanda uzmanlik kazandim. Ayni zamanda 2019 dan bu yana sayisiz özel ders ile kisisel gelisimimi ve ögrenci iliskilerimi kuvvetlendirdim.
Öyle ki ögretmenlik karsilikli iletisim ve bag kurma ile birlikte deger kazanan bir meslek. Ögrenciyi tanidigin dogrultuda hatalarini veya eksiklerini telafi etmek çok daha dogru ve kolay olmaktadir.
Dersler ögrenci ile ortak paydada bulusularak planlanmakta ve düzenlenmektedir. Öncelikle bir ön test uygulamasi yapilmakta ve sonrasinda ögrencinin seviyesine, eksiklerine göre yol haritasi olusturulmaktadir. Bir saatlik ders süreci içerisinde ögrenci ile konu anlatimi sonu soru çözümü yapilarak konunun pekismesi saglanirken. Her konu sonunda genel tekrar testi ile konuda eksik kalan yerlerin olup olmadigi saptanmakta ve var ise bu eksikler tamamlanarak yeni konuya geçis saglanmaktadir. Dönem ortasi ve dönem sonunda ise bir genel tekrar testi ile ögrencilerin ögrenilen konulara ne kadar hakimiyet sagladiklari belirlenmektedir.