Derslere baslamadan önce ögrencimin ögrenme seviyesini belirlerim. Her ögrenci farklidir dolayisiyla her ögrencinin ögrenme aliskanliklari da farklidir. Temel seviyeden ileri seviyeye dogru bir süreç planlarim. Temeli kavramadan ileri düzey sorulari yapmak pek mümkün degildir. Konunun özünü kavrattiktan sonra ileri düzey sorular ile konuyu pekistiririm. Ögrencime ders sonunda ödevlendirme yaparak...
Derslere baslamadan önce ögrencimin ögrenme seviyesini belirlerim. Her ögrenci farklidir dolayisiyla her ögrencinin ögrenme aliskanliklari da farklidir. Temel seviyeden ileri seviyeye dogru bir süreç planlarim. Temeli kavramadan ileri düzey sorulari yapmak pek mümkün degildir. Konunun özünü kavrattiktan sonra ileri düzey sorular ile konuyu pekistiririm. Ögrencime ders sonunda ödevlendirme yaparak eksik oldugu yerleri belirlerim ve eksikleri beraber tamamlariz. Gerektigi yerlerde konunun somutlasmasi için egitimde teknolojik gelismelerden faydalanirim. Konulari günlük hayat ile bagdastirarak gerçek hayat ile matematik arasindaki köprüyü insa etmeyi hedeflerim