Yüz yüze ve online tüm derslerimde ögrenciyle öncelikle bir deneme dersi gerçeklestiririz. Ögrencinin seviyesine uygun hazirladigim genel degerlendirme sorularini içeren bir sinavla ögrencinin verdigi cevaplari analiz ederek ögrencinin mevcut durumdaki bilgi birikimi ve genel algilari hakkinda bilgi sahibi olmaya çalisirim. Edindigim bilgiler ve çikarimlarla ögrencinin de ögrenim biçimine ve yatkinliklarina göre uygun bir planlama yaparak eksik konulari ön planda tuttugum bir sürece girmis oluruz. Ögrenciden bu süreçte rahatsiz oldugu durumlardan bana eksiksiz sekilde bahsetmesini eksik gördügü yerlerde mutlaka bilgimin olmasi gerektigini ve degisikliklere hem ögrencinin hem de egitmen olarak benim açik oldugumu bilmesini isterim. Ek kaynak olmamasi halinde bir ek kaynak edinerek sayica hem fazla hem de çesit soru görmesine özen gösteririm. Kesinlikle yanlis anlasilmis ya da çözülmüs sorular üzerinde daha fazla zaman harcamaya çalisirim. En önemli hedeflerimden biri de ögrencinin kendini daha iyi ve rahat hissedebilecegi bir ortami saglamakla beraber belli bir düzende ilerleyen dersler gerçeklestirmek ve ögrencinin belirledigi hedefe ulasmasini saglamaktir.