Benim ders isleyisimde ögrenci odakli bir yaklasim benimsiyorum. Her ögrencinin ögrenme tarzi farkli oldugu için derslerimi, ögrencinin ihtiyacina göre sekillendiriyorum. Bu da demek oluyor ki, derslerde farkli yöntem ve teknikler kullanarak ögrencilerin daha verimli ögrenmesini saglamaya çalisiyorum.
Kullandigim Yöntemler:
Aktif Katilim ve Soru-Cevap: Ögrencilerin derse aktif katilimini tesvik etmek için sik sik soru-cevap yöntemini kullaniyorum. Bu, ögrencilere ögrendiklerini pekistirme firsati verirken, benim de ögrencilerin hangi konularda zorlandiklarini anlamama yardimci oluyor.
Görsel ve Isitsel Araçlar: Görseller, videolar ve sesli materyaller gibi çesitli medya araçlari kullanarak konulari daha eglenceli ve anlasilir hale getiriyorum. Ögrencilerin ilgisini çekerken, ayni zamanda farkli ögrenme stillerine hitap ediyorum.
Gruplarla Çalisma ve Tartismalar: Grup çalismalari ve tartismalar, ögrencilerin fikirlerini paylasmalarina, birbirlerinden ögrenmelerine ve kritik düsünme becerilerini gelistirmelerine yardimci oluyor. Her ögrencinin sesini duyurmasina özen gösteriyorum.
Tekrar ve Uygulama: Ögrencilere, ögrendikleri bilgileri pekistirmeleri için pratik yapma firsatlari sunuyorum. Tekrarlar ve uygulamali çalismalar sayesinde, teorik bilgilerin pratikte nasil kullanilacagini gösteriyorum.
Ders Içerigi ve Dinamikleri:
Ders içeriklerim ögrenci seviyesine göre sekillenir ve her dersin dinamigi ögrencilerin katilimini artiracak sekilde düzenlenir. Her ders sonunda ögrencilere sorular sorarak ve geri bildirim alarak bir sonraki ders için gelisim sagliyorum.
Deneyimim:
Birçok farkli yas grubuyla çalistim ve her seviyede egitim verdim. Bu çesitlilik, derslerimi farkli yöntem ve stratejilerle zenginlestirmemi sagladi. Ögrencilerin bireysel gelisimini gözlemlemek, onlarin basarilarini görmek bana büyük bir motivasyon kaynagi oldu. Ayrica, farkli kültürlerden gelen ögrencilerle çalismak da bana çok degerli bir deneyim kazandirdi.