Dersler seviyeye göre belirlenen bir kaynagin etkilesimli kitabi üzerinden soru çözümü seklinde ilerleyecektir. Istege bagli olarak ögrencinin önceden gönderdigi yapamadigi sorularin çözümü seklinde devam edilebilir. Matematigi sadece sinavlar için zorla çalisilmasi gereken bir ders olmaktan çikarip eglenceli ufuk açan bir ders haline getirmeyi hedefliyorum.Bununla birlikte sinav içinde önemli bi...
Dersler seviyeye göre belirlenen bir kaynagin etkilesimli kitabi üzerinden soru çözümü seklinde ilerleyecektir. Istege bagli olarak ögrencinin önceden gönderdigi yapamadigi sorularin çözümü seklinde devam edilebilir. Matematigi sadece sinavlar için zorla çalisilmasi gereken bir ders olmaktan çikarip eglenceli ufuk açan bir ders haline getirmeyi hedefliyorum.Bununla birlikte sinav içinde önemli bir yol katedilecegini düsünüyorum.Çalismalarimiz sonucunda, özel ders geçmisime dayanarak yeni nesil sorular noktasindaki ön yarginin büyük oranda yikilacagini düsünüyorum. Yüz yüze ders olmamamasi sebebiyle verimin düsmesine neden olabilecek odak dagilmalarina ögrenciye sik sik soru sorarak interaktif bir ders yaparak çözüm bulmayi düsünüyorumÖgrencini farkli çok çesit soru tarzi görmesini çok önemsiyorum. Yalniz soru çözümüyle kapatanayacagimiz eksiklikler hisstigimizde geriye dönük konu tekrari yapmak gerektigini,en azindan soru çözümü sirasinda küçük hatirlatmalar ile herhangi bir eksik birakmadan ilerlemek gerektigini düsünüyorum. Sonuç olarak derslerin verimli geçmesi ve ögrencinin gelisimi için eldeki imkanlari zorlarim.Bunun yaninda tek tarafli bir emegin istenilen basariya ulasma noktasinda yeterli olmayacagini bu süreçte ögrencinin de derse katilim verilen ödevleri vaktinde yapma yapamadiklarini mutlaka paylasma derste soruyu anlamamsi durumunda bunu mutlaka belirtme gibi çabalarini görmek isterim.