Matematik derslerimi ögrenci merkezli ve bireysel ihtiyaçlara yönelik olarak planliyorum. Her ögrencinin ögrenme tarzi ve seviyesi farkli oldugu için, derslerimde önce ögrenciyi tanimaya yönelik bir analiz yaparim. Bu analizden sonra, ögrencinin seviyesine ve hedeflerine uygun bir yol haritasi çikararak ilerlerim.
Derslerimde aktif ögrenme yöntemlerini kullanirim. Ögrenciyi pasif dinleyici olmak...
Matematik derslerimi ögrenci merkezli ve bireysel ihtiyaçlara yönelik olarak planliyorum. Her ögrencinin ögrenme tarzi ve seviyesi farkli oldugu için, derslerimde önce ögrenciyi tanimaya yönelik bir analiz yaparim. Bu analizden sonra, ögrencinin seviyesine ve hedeflerine uygun bir yol haritasi çikararak ilerlerim.
Derslerimde aktif ögrenme yöntemlerini kullanirim. Ögrenciyi pasif dinleyici olmaktan çikarip, derse katilmasini saglayan, problem çözme, tartisma ve uygulamali etkinlikler yaparim. Ayrica, soyut kavramlari somutlastirmak için çesitli görsel materyaller ve teknolojik araçlar kullanarak dersleri daha eglenceli ve anlasilir hale getiririm.
Derslerin içerigi; konunun anlasilmasina yönelik temel bilgiler, pekistirme amaçli örnek soru çözümleri, ögrencinin eksik oldugu alanlarda bireysel çalismalar ve sinavlara hazirlik için stratejik ipuçlarindan olusur. Özellikle sinavlara hazirlanan ögrenciler için sikça karsilasilan soru tiplerine odaklanir, test tekniklerini ve hiz kazandiran yöntemleri paylasirim.
Deneyimlerimden yola çikarak, ögrencilerin sadece konuyu ögrenmelerine degil, ayni zamanda öz güven kazanmalarina ve problem çözme yeteneklerini gelistirmelerine de önem veririm. Ögrencilerimle güçlü bir iletisim kurarak, ihtiyaç duyduklari motivasyonu ve destegi saglamak her zaman önceligimdir. Amacim, matematigi zor bir ders olmaktan çikarip, ögrencilerimin keyif alarak ögrenmelerini saglamak.