Çocugun motor becerilerine uygun olarak kullandigim iletisim ve hitabi degistiririm o yüzden her çocuga ayni sekilde ve ayni anda egitim verilmesini yararli bulmuyorum. her çocuk kendi içinde farkli sekillerde ve farkli sürelerde ögrenme becerilerine sahip. ama örnek vermek gerekirse bi ögrencim hiç ders çalismak istemezdi sürekli kaçacak bir bahane ve gayrete sahipti ama resim çizmeyi çok sevdigini biliyordum . benimle biseyler çizmeye bayilirdi ama bi sartla hergun ders bittikten sonra onunla biseyler çizer vakit geçirirdim böylelikle en sevdigi sey ve kisi yan yana olurdu . çocuklar sevildigini ve sevdigi seylere deger verildigini hissetmeyi sever kesin bir hitap sekli olusturup kadrolu ögretmen mantigi bir karakter olusturup öylece herkese hitap edilmemeli naçizane fikrim sudur ki her çocuk dersi ve ortami sevebilmesi için birazda olsa özel bir ilgiye ihtiyaç duyar . o yüzden kalabalik egitim sisteminin içinde geride olmadigi halde yeterince ilgilenilmemis ve geride kalmis hissettirilen çocuklara iyi gelecegimi düsünüyorum bol sevgi bol ilgi ve bol eglenceli derslerle küçük ödüller ve en önemlisi baski olmadan hem arkada kalan dersleri hemde o an bulundugu sinifin derslerini tamamlayacagiz . Tabi bunlar olurken velilerin istekleride çok önemli onlarin istek ve mutluluklari dogrultusunda ders ve diger herseyi düzenleyip harekete geçilmeli. Bu isi yaptim ve tam zamanli da yapabilecegime inaniyorum çünkü karsilastigim çocuklari seviyorum kaldi ki ögrenme istegi tasimayla alakasi olmayan çocuklara matematik sevdirmisligim var . çocuk psikolojisi bir kere negatif olarak sizi kabul ederse sizinle çalismak istemeyecektir ama bir kere pozitif kaydederse sadece sizi mutlu etmek için bile o dersi sevip dinleyecektir . o yüzden baskidan ve kizgin suratlardan uzak bol gülümsemeli ve anlayisli çalismalar diliyorum kendime :)