Igdir fen lisesini bitirdikten sonra ordu üniversitesi ilkögretim matematik ögretmenligine geldim ve okulumu bitirmeme az kaldi. Ögretmenligin daha çok ögrenciye rehberlik ettigine inanan biriyim. Verdigim özel derslerde ögrencilerle beraber temel bilgiler hakkinda(günlük yasamla iliskisi,nereden geldigi,diger dallarla ilisigi) konustuktan sonra aldirdigim notlar ve etkinliklerle konuyu islerim. Sik karsilasilan sorularin mantigina beraber baktiktan sonra islenilen konunun özetini isterim ve ders bitmis olur. Bir kisinin matematik yapabilmesini onu matematik yapmaya maruz birakmaktan geçtigini düsünüyorum. Ödevler ve etkinliklerle islenilen dersler desteklenir. Ögrencinin kisisel hayatina dikkat ederek, ilgi ve yeteneklerini de göz önünde bulundururum. Bu durumun dersle entegrasyonu ögrencinin motive olusunu desteklemektedir.
Eğitim: dereceler, kurslar ve sertifikalar