2 ortaokul ögrencisine egitim verdim yüzyüze ve online olarak
7. Sinif ve 8. Siniflardi
Derste genellikle ilk ders ögrenci analizi yagarim anlama biçimini kavrar ve ona göre anlatim biçimi belirlerim yazarak veya sorgulayarak ögretme biçimleri vb.
Ingilizce hazirlik egitimi aldim lisede ve sosyal bilgiler derslerini de istek üzerine vermistim
Ödevlendirme ve program kesinlikle olustururuz ve ilk derste bi hedef belirleriz
PDR asil alanim oldugu için dersteki motivasyon ölçüp analiz edebiliyorum
Ögrenci seviyesini tespit ettikten sonraki adimim tam olarak bu
Motivasyon ve azim konusunda da bi isbirligi içinde bulunurum
Egitim sürecinde isbirligi içerisinde bulundugumuz derslerden örnek vermek gerekirse problemleri anlattigim ögrencim3. Dersimizin sonunda orta düzey üstü bi bilgi birikimi sahibiydi
Fakat kesinlikle çalisma azmi ve disiplinin burada önemi çok büyük
Ilk dersten sonra seviyeye göre bi soru bankasi belirlenir , ödevlendirmeler bu kitap üzerine yapilir
Genellikle benim kendi notlarim olur ve ben egitim sürecinde bu notlarii ögrencide kopyasini bulundururum ki aklinda bi sablon olussun
Fakat ögrencinin her ders kendince not almasi da çok önemlidir ,gereken yerde belirtirim
Anlasilmayan sorular diger dersin basinda çözülür ve konu eksigi varsa giderilir
Gün içerisinde aklina takilan sorulari bana yazmasini isterim ki sonraki derste o soru isaretlerini giderebileyim
Sözel mantik sorulari gibi mesela
Egitimin süresi ögrencinin yeterliligine göre ortsk belirlenir
Genellikle online yaparim ama gerek gördügüm durumlarda tabiki ortak bi mekan seçilir ve yüzyüze görüsmeler yapilir.
Bu görüsmeler ögrenci mgretmen baginin olusmasinda büyük bi rol oynar
Ve lmümkünse özellikle ilk görüsmenin yüzyüze yapilmasi taraftariyim genellikle
Çünkü bu ilk görüsmede olusacak uyum, sonraki isbirligi süreci içinde oldukça önemlidir