yillari arasinda yurtdisinda yasadim ve bu süreçte hem kisisel hem de mesleki anlamda çok çesitli deneyimler kazandim. Çevre mühendisligi alaninda aldigim egitim, analitik düsünme, problem çözme ve detaylara önem verme becerilerimi gelistirdi. Bunun yani sira, son on yilda egitmenlik yaparak ögrencilere bilgi aktarimi konusunda uzmanlastim ve sabirli, empatik bir yaklasimla onlara rehberlik ettim.
Matematik, fen bilimleri ve Ingilizce alanlarinda güçlü bir altyapiya sahibim ve bu dersleri hem Türkçe hem de Ingilizce olarak verebilme becerim, farkli seviyelerden ve dillerden ögrencilere hitap etmemi sagliyor. Ögrencilerimin bireysel ögrenme ihtiyaçlarini anlamaya büyük önem veriyor, ders içeriklerini onlarin seviyelerine ve ögrenme tarzlarina göre özellestiriyorum. Amacim, ögrencilerin yalnizca dersleri anlamalarini degil, ayni zamanda analitik düsünme, problem çözme ve ögrenmeyi ögrenme becerilerini gelistirmelerini saglamak.
Derslerimde aktif katilimi tesvik ederek ögrencilerin ögrenme süreçlerini daha eglenceli ve etkili hale getiriyorum. Ögrencilerime ögrenmenin bir sonuç degil, bir süreç oldugunu, bu süreçte merakli olmanin ve sorular sormanin ne kadar önemli oldugunu anlatmaya çalisiyorum. Özgüvenlerini artirarak onlari akademik basariya ve yasam boyu ögrenmeye tesvik ediyorum.
Sabirli, disiplinli ve motive edici bir egitmen olarak, her ögrencinin kendi potansiyelini kesfetmesine destek oluyorum. Egitim sürecinde ögrencilerime yalnizca akademik bilgi degil, ayni zamanda yasamlarinda kullanabilecekleri beceriler kazandirmayi hedefliyorum. Zaman yönetimi, hedef belirleme ve ögrenme stratejileri gibi konularda onlara yol gösteriyor, böylece sadece kisa vadeli degil uzun vadeli basarilar elde etmelerine yardimci oluyorum.
Bu süreçte edindigim deneyimler, ögrencilerle iletisimde güvenilir ve destekleyici bir yaklasim benimsememi sagladi. Onlara hem bilgi hem de motivasyon sunarak hedeflerine ulasmalari için rehberlik etmeye devam ediyorum.