Yildiz Teknik Üniversitesi Sanat Tasarim Fakültesi Sanat Bölümü ögrencisi olarak yaklasik 13 yildir güzel sanatlar alaninda egitim aliyorum. Bu alandaki tecrübelerimi ögrencilerime aktarirken, her ögrencinin kendine özgü ögrenme tarzini ve hizini dikkate alarak derslerimi kisisellestiriyorum. Hem teorik bilgiyi hem de uygulamali çalismalari içeren bir egitim yaklasimini benimsiyorum. Derslerimde, ögrencilerin teknik becerilerini gelistirmenin yani sira, yaratici düsünme ve özgün sanat ifadelerini kesfetmelerini de tesvik ediyorum.
Her seviyeye uygun programlar hazirlayarak, ögrencilere çizim, karakalem, 2 boyutlu resim ve portfolyo hazirligi gibi konularda derinlemesine bilgi sagliyorum. Baslangiç seviyesindeki ögrencilerimle temel tekniklerden baslayarak, her birinin bireysel gelisimine odaklaniyorum. Ileri düzeydeki ögrencilerle daha özgün ve yaratici projeler üzerinde çalisarak, onlarin sanatsal becerilerini bir üst seviyeye tasiyorum. Ayrica, portfolyo hazirligi ve yetenek sinavlarina yönelik rehberlik de sagliyorum.
Derslerimde, ögrencilere düzenli geri bildirimler vererek, güçlü yönlerini pekistirmelerine ve zayif alanlarda gelisim saglamalarina yardimci oluyorum. Sanatin yalnizca teknik yönlerini degil, ayni zamanda ögrencilerin özgün bir dil ve ifade biçimi gelistirmelerini de hedefliyorum. Sanat egitimine olan tutkum, her ögrencinin bireysel olarak gelismesini saglamayi amaçliyor. Deneyimim sayesinde, her yastan ve seviyeden ögrencilere etkili bir sekilde rehberlik edebilmekteyim. Ögrencilerimle birlikte sanat yolculuklarinda ilerlemeyi ve onlari yaratici bir perspektife sahip, özgüvenli bireyler olarak yetistirmeyi hedefliyorum.
Ögrencilerime sundugum derslerde, her biri için farkli materyaller, teknikler ve yöntemler kullanarak onlara çesitli sanatsal bakis açilari kazandirmayi amaçliyorum. Bu süreçte, onlarin yaratici düsünme yeteneklerini besleyerek, teknik anlamda da gelismelerini sagliyorum. Ayrica, sanatla ilgilenen herkesin kendini ifade etme biçimini özgürce kesfetmesini istiyorum. Sanat, sadece bir teknik beceri degil, ayni zamanda duygulari, düsünceleri ve hayal gücünü disa vurmanin bir yoludur. Bu yüzden ögrencilerime, hem teknik hem de duygusal anlamda kendilerini en iyi sekilde ifade edebilmeleri için ilham vermeye özen gösteriyorum.