Egitici Olarak Tutumum: Ögrenci egitirken sadece bilgi vermek amaçlarim arasinda asla sayilmaz. Kendi hayatlarinda onlari nerede gördükleri, ögrendiklerini nerede ve nasil kullanabilecekleri, derslerde fen bilimlerine dair elde etmis olduklari düsüncelerle, bilgilerle çevrelerine edindiklerini ögretmeleri ve onlari da egitmeleri, bütün bunlari kök degerlere uygun iyi ahlakli sekilde yapmalari, bunlari kendi varliklarinin farkina varip kendi özellikleriyle gerçeklestirmeleri benim egitimde asil hedefimdir. Ayrica derslerimde bir ders saati boyunca araliksiz sürdürülecek düz anlatim teknikleri veya çoktan seçmeli degerlendirme tarzinin olmasi mümkün degildir. Üniversitemde, çagdas egitim anlayisina sahip bir ögretmen olarak yetistirildim ve okulumda aldigim egitim ve ögretmenlerim sayesinde okul zamanimda bir ögretmen olarak bunu benimsedim ve o zamandan beri uyguluyorum. Düz anlatim teknigi ve çoktan seçmeli degerlendirme tarzi da derslerimde kullanilmaktadir fakat sinif içi degerlendirmede kullanilan bir çok teknigi ve ögretim yöntem ve tekniklerini de derslerimde tercih etmekteyim.