Marmara Üniversitesi Fen- Edebiyat Fakültesi Cografya Bölümünden 2011 yilinda mezun oldum. Ögrenim hayatima devam ettigim sirada Pedagojik Formasyon belgesini de Marmara Üniversitesi’nden aldim Egitim/ Ögretim yilinda Genç Osman IMKB Ticaret Meslek Lisesi’nde yillari arasinda 2 Egitim dönemi Gürlek Nakipoglu Anadolu Lisesi’nde yillari arasi 2 Egitim dönemi süresince Özel Eda Anadolu Lisesi’nde yillari arasinda Birey Egitim Kurumlari adi altinda olan, 2021 yili itibariyle isim degisikligine giderek KEY Anadolu Lisesi adiyla egitim hayatina devam etmekte olan ayni kurumda Cografya ögretmeni olarak egitim- ögretim dönemi sonuna kadar çalismaya devam ettim egitim- ögretim döneminde çalismaya basladigim AKA Koleji’nde tercihim itibari ile yari zamanli olarak Cografya ögretmenligi yapmaya devam ediyorum. Ayrica farkli egitim merkezlerinde sinav hazirlik ögrencilerine cografya dersi ve danismanlik veriyorum. Çalistigim kurumlarin haricinde farkli kademedeki ögrencilere ve sinava hazirlik sürecindeki ögrencilere egitim koçlugu yapiyorum. Spor ile yakindan ilgili oldugumdan 2022 yilinda BM Control Education isimli akademiden tam kapsamli pilates egitimi alarak uluslararasi geçerliligi olan Pilates Antrenörlügü Sertifikasi, 2023 yilinda ise Türkiye’de bu alanda hizmet veren tüm kurumlarda geçerliligi olan Türkiye Cimnastik Federasyonu’ndan 1. Kademe Pilates Antrenörlügü Sertifikasi aldim. Meslegimin yaninda çesitli stüdyolarda pilates egitmenligi yapmaya basladim. Alanimla ilgili Türkiye’de ve Dünya’da yapilan arastirmalar ve gelismeleri yakindan takip ediyorum. Ders isleyisimde teknolojik gelismelerin bireysel ögrenmeye ve egitime katkilarini takip edip, sagladigi avantajlardan yararlanarak ilerliyorum. Alanimla ilgili Türkiye’de ve Dünya’da yapilan arastirmalar ve gelismeler hakkinda çekilen güncel belgeseller, haberler, yapilan çalismalar ile süreli yayinlardan Cografi Bilimler Dergisi, Marmara Cografya Dergisi, TÜBITAK Yayinlari Bilim ve Teknik, National Geographic, Atlas gibi dergileri takip ediyorum. Farkli ögrenme düzeyine sahip ögrencilerin durumunu gözeterek ögretim ilke ve yöntemlerindeki farkli tekniklerden yararlaniyorum. Kendimi daha fazla gelistirmek, daha nitelikli ilerleyebilmek, daha fazla yararli olacagimi düsündügüm ögrenci profilleriyle çalismanin akademik ve pedagojik olarak bana saglayacagi katkilardan yararlanmak adina bu basvuruyu yapiyorum.
Ögrencilerimin akademik basarisi yaninda, her konuda duyarli, öz saygisi yüksek, kendine güvenen, bilgiyi arastiran ve sorgulayan, kendini sosyal ve kültürel açidan gelistirmeyi bilen bireyler olarak yetistirmeyi amaçliyor, tüm ögrencilerin ögrenmeye açik oldugunu düsünerek farkli ögrenme durumlarini gözeterek ilerlemeyi tercih ediyorum. Bireysel ögrenmenin etkilerinin öneminin ögrenci üzerinde olumlu sonuçlar dogurdugunu gözlemliyor ve her birinin farkliliklarinin, isteklerinin, yeteneklerinin bu durumu dikkate alarak daha fazla ortaya koymasi noktasinda üzerime düseni yapmaya çalisiyorum. Her seyden öte her bir bireyin yasami boyunca ögrenmenin önemini farketmesini ve yer aldigi her alanda farkli deneyimlerin kendisine saglayacagi katkilari bilerek ilerlemesinin kendisine sunacagi kazanimlar hakkinda bakis açisi kazandirmayi hedefliyorum.